خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان؛

تفاهم‌نامه تداوم حرکت فرهنگی سوادآموزی در استان زنجان نهایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۰۴

تفاهم‌نامه سازمان نهضت سوادآموزی و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان صبح امروز(۲۲ مهر) در محل دبیرخانه منعقد شد.

ایلنا: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری از پتانسیل بالایی در راستای مشارکت در امر سوادآموزی برخودار هستند و این مرکز آمادگی خود را برای هرگونه مشارکت در فعالیت‌های سوادآموزی اعلام می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در پی تفاهم نامه ستاد عالی مساجد با نهضت سوادآموزی مبنی بر تداوم حرکت فرهنگی سوادآموزی، تفاهم نامه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد زنجان با نهضت سوادآموزی استان منعقد شد.

در این جلسه معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به فعالیت‌های سوادآموزی، گروه‌های هدف و دوره‌های آموزشی برگزار شده در استان اشاره کرد و گفت: در استان زنجان اقدامات درخور توجهی برای ریشه کنی بی‌سوادی انجام شده است.

غفار سرداری انعقاد تفاهم نامه بین دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ونهضت سوادآموزی استان را نقطه عطفی در توسعه و تداوم حرکت فرهنگی سوادآموزی استان عنوان کرد.

در ادامه مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان نیز تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری استان را ۲۲۲ باب اعلام کرد و افزود: این کانون‌ها ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح مساجد و محلات دارند.

به گفته مرتضی مقدمی کانون‌های فرهنگی و هنری از پتانسیل بالایی در راستای مشارکت در امر سوادآموزی برخودار هستند و این مرکز آمادگی خود را برای هرگونه مشارکت در فعالیت‌های سوادآموزی اعلام می‌کند.

در تفاهم نامه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان و نهضت سوادآموزی مقرر شد بخشی از فعالیت‌های سوادآموزی از جمله دوره‌های سوادآموزی به کانون‌های فرهنگی استان واگذار شود.

در این جلسه مقرر شد اطلاع رسانی به کلیه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در خصوص همکاری در امر سوادآموزی توسط دبیرخانه مساجد انجام شود.

همچنین مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان در پایان این جلسه موظف شد نسبت به تبیین و فعالیت‌های مربوط به ثبت نام و آموزش بی‌سوادان در اسرع وقت اقدام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز