خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تعظیم شعائر دینی در اولویت برنامه‌های مسئولان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۷۳

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تعظیم شعائر دینی در اولویت برنامه‌های مسئولان است.

ایلنا: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با همکاری اعضای ستاد شئون فرهنگی استان زنجان، تلاش می‌شود نمازعید قربان در مصلای زنجان با شکوه بسیار بالایی برگزار شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی دیروز در جلسه ستاد شئون فرهنگی و مناسبت‌های مذهبی استان اظهار داشت: در سال جاری برنامه‌های ماه محرم، اعیاد قربان و غدیر خم با همت مردم و مسئولان به بهترین شکل ممکن برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید با پاسداشت اعیاد دینی به گسترش فرهنگ دینی کمک کرد، اذعان داشت: اعیاد بزرگی چون غدیر و قربان در خودسازی و تقرب انسان به خداوند نقش بزرگی دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امسال نماز عید قربان در محل مصلای زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: با همکاری اعضای ستاد شئون فرهنگی استان، تلاش می‌شود این نماز با شکوه بسیار بالایی برگزار شود.

حجت‌اسلام خدایی افزود: اعضای ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان زنجان باید تلاش کنند تا با حضور به موقع در جلسات و پیگیری مصوبات، این ستاد را در برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها کمک کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه توجه به محتوای مطالب در عزاداری‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، یادآور شد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که محتوای مطالب به خوبی ارائه شود.

وی با بیان اینکه باید محتوای عزاداری‌ها بسیار غنی باشد، ادامه داد: دسته‌های عزاداری مردم استان زنجان برای سایر استان‌ها به عنوان الگو مطرح شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پایان اضافه کرد: چشم اغلب مردم دنیا به استان زنجان دوخته شده است و باید کاری کرد تا شور و شعور حسینی در همه هیئت‌های مذهبی حاکم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز