خبرگزاری کار ایران

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی:

قربان، عید معرفت و خودشناسی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۵۴

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در جمع پرسنل اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: قربان، عید معرفت و خودشناسی است.

ایلنا: معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جابجایی مدیران باعثمی‌شود تا بتوان از تجربیات مدیران در تمام استان‌ها بهره برد و اغلب بعد از پنج سال مدیران کل جابجا می‌شوند.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام روحانی‌نژاد ۲۲مهر ماه در جلسه پرسنل اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اعلام این مطلب افزود: بعد از انتصاب مدیر کل جدید استان‌ها برنامه ریزی می‌شود تا از استان‌ها بازدید به عمل آید تا در جریان برنامه‌های آنان و اوضاع فرهنگی منطقه قرار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه تغییرات باعثپویایی سیستم می‌شود تصریح کرد: تغییرات باعثروز آمدی و کار آمدی تشکیلات می‌شود و این مساله امری اجتناب ناپذیر است.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: جابجایی مدیران باعثمی‌شود تا بتوان از تجربیات مدیران در تمام استان‌ها بهره برد و اغلب بعد از پنج سال مدیران کل جابجا می‌شوند.

حجت الاسلام روحانی‌نژاد با بیان اینکه مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی استان زنجان از مدیران کارآمد سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور است گفت: امیدواریم با پشتکار و جدیت پرسنل و مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان شاهد توسعه بیش از پیش برنامه‌های فرهنگی در این استان باشیم.

وی مدیریت تعاملی را عامل مهمی در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی بیان کرد و افزود: با مدیریت تعاملی می‌توان از همکاری سایر دستگاه‌ها نیز در جهت رونق برنامه‌های فرهنگی و دینی بهره گرفت.

گفتنی است در ادامه این جلسه حجت الاسلام نیک‌نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران هم در خصوص اهمیت کار فرهنگی به ایراد سخن پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز