خبرگزاری کار ایران

مدرس دانشگاه‌های تربیت مدرس و خوارزمی تهران در زنجان:

قصه‌گویی بهترین راه انتقال اطلاعات و تجربیات به دانش‌آموزان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۶۸

مدرس دانشگاه‌های تربیت مدرس و خوارزمی تهران گفت: بهترین راه برای انتقال اطلاعات و تجربیات اولیا و مربیان به دانش آموزان بیان این تجارب با زبان قصه است.

ایلنا: مدرس دانشگاه‌های تربیت مدرس و خوارزمی تهران گفت: زمان می‌تواند بر روی ذهن و فیزیک انسان‌ها تاثیرگذار باشد و مربیان باید در برنامه‌های مشاوره خود به این موضوع اهمیت دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حاجی حسین‌نژاد، ‌ مدرس دانشگاه‌های تربیت مدرس و خوارزمی تهران، امروز(۲۷ مهر) در همایش «پیش به سوی آینده‌ای پرنشاط در سالمندی با سرمایه گذاری در سلامت روان دانش آموزان» که در محل کانون سهروردی زنجان برگزار شد خطاب به مربیان و مشاوران خواستار برقراری ارتباطی صمیمانه با دانش آموزان شد.

حسین‌نژاد با تاکید بر اینکه مشاوره کاری سخت و دشوار است، اظهار داشت: مشاور می‌خواهد مشکل ترک عادت بد و جایگزین کردن عادت خوب در فرد را نهادینه کند.

این استاد دانشگاه، مشاوره را انتقال و تقسیم تجارب با مشاوره شونده عنوان کرد و ادامه داد: بهترین راه برای انتقال تجارب و اطلاعات بیان آن از طریق قصه است.

وی جهل و نادانی را بزرگ‌ترین دشمن و دانایی را بهترین و بزرگ‌ترین ثروت بشر برشمرد و یادآور شد: باید دانش آموزان را با مسائل مربوط به بهداشت روان درگیر کنیم تا نتایج بهتری حاصل شود.

حسین‌نژاد به گذشت زمان و تغییرات آن نیز اشاره کرد و اظهار داشت: زمان می‌تواند بر روی ذهن و فیزیک انسان‌ها تاثیرگذار باشد و مربیان باید در برنامه‌های مشاوره خود به این موضوع اهمیت دهند.

استاد دانشگاه تربیت مدرس تهران، در پایان به تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای تاکید کرد و اذعان داشت: این آسیب اجتماعی را می‌توان با فرهنگ سازی و مشاوره به افراد تا حد قابل توجهی در جامعه کاهش داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز