خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان خبر داد:

ساخت گنبد طلایی استیل برای حسینیه اعظم زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۸۵

عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان از ساخت گنبد طلایی استیل برای حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

ایلنا: عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: این گنبد به نحوی ساخته شده که دقیقا شبیه به گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) است.

به گزارش ایلنا از زنجان، زنجان، الماسی مزایای این نوع گنبد اشاره داشت و افزود: یکی از ویژگی‌های خوب گنبد استیل طلایی آن است که در مقابل نور آفتاب خورده نشده و زنگ زده نمی‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد بهره برداری ازگنبد طلایی حسینیه اعظم تا اوایل ماه محرم امسال انجام گیرد.

عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان همچنین به شکل هندسی ساخت این گنبد نیز اشاره داشت و گفت: این گنبد به نحوی ساخته شده که دقیقا شبیه به گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) است.

وی اعتبار هزینه شده برای این گنبد را بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و اذعان داشت: این گنبد به دست اساتید برجسته در این کار ساخته می‌شود.

عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان همچنین به کف برداری ضلع جنوبی مسجد اشاره کرد و افزود: این اقدام نیز به منظور تسهیل در تردد زائرین انجام شده است.

عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به تملک سه فقره امارت توسط حسینیه اعظم و یک فقره توسط شهرداری اشاره کرد و افزود: در مجموع زیربنای این چهار ملک یک هزار و ۱۰۰ متر مربع است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مراحل تخریب و آماده سازی این محل در حال انجام است اضافه کرد: هدف از تملک این مکان توسعه کتابخانه سیدالشهدا، ایجاد فضاهای آموزشی و مکانهای مناسب جهت معاونت‌ها و واحد‌ها، پایگاه بسیج برادران و خواهران و سرویس‌های بهداشتی و… است.

الماسی همچنین در پایان به ساخت محل‌های روباز برای تجمع مردم در سال‌های آتی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در سال‌های آینده ماه محرم در فصل گرم سال خواهد بود و مردم تمایل بیشتری به تجمع در فضاهای رو باز خواهند داشت از همین رو در تلاش هستیم که اینگونه فضا‌ها را در حسینیه گسترش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز