خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تاکید کرد:

استان زنجان دارای ظرفیت‌های بالا در افزایش صادرات کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۲۲

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به موانع و مشکلات فعالان اقتصادی در ایران و استان گفت: استان زنجان دارای جایگاه پایین در بخش اقتصادی است.

ایلنا: رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: به همت استاندار زنجان بزودی شاهد تشکیل وراه اندازی شورای بخش خصوصی و دولتی در زنجان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازنجان، غلامحسین جمیلی، رئیس اتاق بازرگانی زنجان، امروز در مراسم تجلیل از فعالان اقتصادی استان زنجان با حضور معاون وزیر گفت: مقوله ارز و مشکلات ناشی از حواشی آن به دغدغه اصلی فعالان عرصه اقتصادی و صنعتگران تبدیل شده است.

جمیلی با بیان اینکه در حال حاضر چالش‌های بزرگ اقتصادی بوجود آمده است افزود: تصمیمات و راهکارهای مناسب در این زمینه می‌تواند بسیار مطلوب و موثر باشد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به کاهش صادرات ایران در سال‌های اخیر گفت: نرخ ارز و تصمیم گیری صحیح برای فعالان اقتصادی در این زمینه ان‌ها را دچار مشکل کرده است.

وی با اشاره به نقش مهم واساسی صادر کنندگان وصنعتگران در این راستا تصریح کرد: دولت بعنوان رقیب اصلی بخش خصوصی با ۸۰درصد اختیارات باید حامی بخش خصوصی در این زمینه باشد.

جمیلی در ادامه با اشاره به به اجرای اصل ۴۴ درایران افزود: ماچاره و راه حلی جز برون رفت از این مشکلات اقتصادی برای اجرای صحیح اصل ۴۴در کشور نداریم.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان در بخشی از سخنان خود ایجاد راحلهای ارزی ایران را در زمینه توسعه تجارت وصادرات ان را مهم ارزیابی کرد وخاطر نشان شد: استان زنجان دارای جایگاه پایین در بخش اقتصادی است.

وی تولید وصادرات را با ایجاد توسعه وگسترش بازرگانی اقدامی مهم ومطلوب در این زمینه عنوان کرد ویاد آور شد: توجه بیشتر به بخش خصوصی دارای اهمیت اساسی در شرایط کنونی کشور است.

جمیلی اتاق بازرگانی زنجان را کانون فعالان بخش خصوصی برشمرد وافزود: ارتقاء علمی وعملی صادر کنندگان را از نقش‌های مهم واساسی اتاق بازرگانی است.

وی در پایان گفت: به همت استاندار زنجان بزودی شاهد تشکیل و راه اندازی شورای بخش خصوصی و دولتی در زنجان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز