خبرگزاری کار ایران

مسئول امور فرهنگی مسجد احمدیه زنجان تشریح کرد:

برنامه های ماه محرم مسجد احمدیه زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۲۴

مسئول امور فرهنگی مسجد احمدیه زنجان با بیان اینکه از هم اکنون جلسات و برنامه ریزی های انجام گرفته در خصوص محرم ۹۲ در حال پیگیری است گفت: مراسم پرشور استقبال از ماه محرم مسجد احمدیه در آخرین جمعه ماه ذی الحجه در تاریخ ۱۰ آبان با حضور عزاداران حسینی از کلیه کشور علوی ایران با مرثیه سرایی استاد حاج جواد رسولی برگزار می شود.

زنجان ایلنا: مسئول امور فرهنگی مسجد احمدیه زنجان گفت: مراسم هفتگی هیئت حضرت موسی بن جعفر(ع) روزهای چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ شب در مسجد احمدیه به صورت دائمی با حضور خیل عزاداران با حضور استاد رسولی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسین رسولی امروز با اعلام این مطلب افزود: برنامه های شبهای محرم از روز ۱۳ آبان به مدت ۱۲ شب با حضور یکی از سخنرانان برجسته و مادحین اهلبیت(ع) علی الخصوص استاد حاج جواد رسولی از ساعت ۹ آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: دسته عظیم و پرشور عصر تاسوعا با حضور سینه زنان قمر بنی هاشم(ع) روز چهارشنبه ۲۲ آبان از ساعت ۲ از مقابل مسجد احمدیه به سمت امامزاده سید ابراهیم(ع) حرکت خواهد کرد و این دسته عزاداری سومین دسته استان زنجان است که به طور همزمان از شبکه های داخلی و خارجی مورد پوشش تصویری قرار می گیرد و مراسم عزاداری روز عاشورا روز پنجشنبه ۲۳ آبان از ساعت ۹ صبح شروع و با اقامه نماز ظهر و عصر خاتمه می یابد.

وی در پایان ضمن اعلام گرامیدشت سی امین سالگرد تاسیس هیئت حضرت موسی بن جعفر(ع) افزود: مراسم هفتگی هیئت حضرت موسی بن جعفر(ع) روزهای چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ شب در مسجد احمدیه به صورت دائمی با حضور خیل عزاداران با حضور استاد رسولی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز