خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان خبر داد:

گنبد حسینیه اعظم زنجان رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۲۱

رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان از رونمایی گنبد این مسجد در روز جمعه دهم آبان ماه خبر داد.

زنجان _ ایلنا: رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: هرساله شاهد استقبال روزافزون مردم جهت حضور در اجرای برنامه های حسینیه اعظم هستیم.

به گزارش ایلنا از زنجان غم پرور, رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان امروز با بیان این که این گنبد توسط هنرمندان و اساتید برجسته و در طول ۲ ماه ساخته شده است، اظهار داشت: با توجه به مطالعات انجام شده در خصوص آب و هوای شهر زنجان جنس گنبد از استیل طلایی ساخته شده و در برابر تغییرات جوی مقاوم است.

غم پرور به برگزاری آئین غبارروبی مسجد حسینیه اعظم در آخرین جمعه از ماه ذالحجه اشاره کرد و افزود: نظافت مسجد و عطرافشانی با گلاب ناب محمدی، نصب پرچم‌های سیاه در محوطه مسجد و داخل شبستان‌ها و مرثیه سرایی از جمله برنامه های این مراسم است که توسط خادمین افتخاری و عزاداران در حسینیه اعظم زنجان انجام می پذیرد.

وی در ادامه به ثبت نام بیش از ۳۴۰۰ نفر از خادمین افتخاری جهت انجام برنامه های حسینیه اعظم اشاره داشت و عنوان کرد: این خادمین از میان آحاد مردم و نخبگان در تخصص های مختلف مورد نیاز این حسینیه انتخاب میشوند و هرساله شاهد استقبال روزافزون مردم جهت حضور در اجرای برنامه های حسینیه اعظم هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز