خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان؛

تیم اعزامی مسابقات پارا آسیایی جوانان مالزی مورد استقبال قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۷۵

تیم اعزامی مسابقات پارا آسیایی جوانان مالزی مورد استقبال قرار گرفت. این ورزشکاران در این رقابت‌ها توانستند در رشته‌های بسکتبال با ویلچر، دو و میدانی و بوچیا به ۴ مدال طلا و یک نقره دست یابند.

زنجان ‌ایلنا: تیم اعزامی مسابقات پارا آسیایی جوانان مالزی مورد استقبال قرار گرفت. این ورزشکاران در این رقابت‌ها توانستند در رشته‌های بسکتبال با ویلچر، دو و میدانی و بوچیا به ۴ مدال طلا و یک نقره دست یابند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ‌محمد قیداری، ‌ دبیر هیئت ورزش‌ جانبازان و معلولان استان زنجان، در حاشیه این استقبال گفت: تیم اعزامی زنجان توانست با اقتدار به ۵ مدال ارزشمند دست یابند که به دست آوردن این مدال ها را مدیون مربی تیم‌ملی بوچیا که خود نیز زنجانی است هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مرتضی ابراهیمی که در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان حضور داشت توانست در دو بخش مسابقات سه نفره و ۵ نفره در معیت تیم ملی بازی کند و به ۲ مدال طلای تیمی دست یابد.

این مقام مسئول در زنجان، ‌با اشاره به اینکه این مسابقات در رشته دوومیدانی بانوان نیز دایر بود افزود: سولماز بازرگان دیگر ملی پوش زنجانی نیز توانست در رشته دوومیدانی ۲ نشان ارزشمند طلا را به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به اینکه فریده دادو به عنوان مربی تیم ملی بوچیای کشورمان عازم این پیکارها شده بود یادآور شد: در رشته بوچیا نیز فرشید استجلو ملی پوش زنجانی صاحب یک نشان نقره شد.

دبیر هیئت ورزش‌ جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به اینکه ایران با کسب ۵۹ نشان رنگارنگ، نایب‌قهرمان سومین دوره بازی‌های پارا آسیایی مالزی شد، خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان جوان دارای معلولیت ایران با کسب ۲۷ نشان طلا، ۱۳ نشان نقره و ۱۹ نشان برنز در جایگاه دوم آسیا ایستادند و این در حالی است که ژاپن با ۳۹ طلا، ۲۰ نقره و ۲۵ برنز در جایگاه نخست ایستاد و پس از ایران نیز چین با ۲۵ طلا، ۸ نقره و ۵ برنز) عنوان سومی را کسب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز