خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبرداد:

امسال ۴۳۰ فرهنگی در استان زنجان بازنشسته شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۷۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سال جاری ۴۳۰ فرهنگی از مجموعه آموزش و پرورش استان زنجان بازنشسته شدند.

زنجان _ ایلنا: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دستگاه آموزش و پرورش به فرموده مقام معظم رهبری در مقایسه با دیگر دستگاه‌ها ازشان و منزلت بالاتری برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امیر نظری امروز(۱۱ آبان) در مراسم گرامیداشت روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان فرهنگی استان زنجان در محل کانون سهروردی زنجان اظهار داشت: این مراسم در شهرهای زنجان، ابهر و خدابنده برای تمامی بازنشستگان فرهنگی استان برگزار می‌شود.

وی به جایگاه بازنشستگان اشاره کرد و افزود: به فرموده نبی اکرم(ص) یکی از شیوه‌های تکریم و تعظیم به ذات اقدس الهی تجلیل از پیشکسوتان است.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان در جامعه آمورش و پرورش که نهاد تقویت علم و دانش در جامعه هستند، از جایگاه رفیع تری برخوردارند، ادامه داد: دستگاه آموزش و پرورش به فرموده مقام معظم رهبری در مقایسه با دیگر دستگاه‌ها ازشان و منزلت بالاتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه دستگاه آموزش و پرورش نهادی است که تعلیم و تربیت سرمایه‌های کشور را برعهده دارد، خاطرنشان ساخت: شهدا نیز تربیت یافته مکتب معلم هستند.

به گفته نظری هر فردی در هر جایگاهی که قرار می‌گیرد روزی در مکتب معلمی بوده و از معلم خود درس زندگی را آموخته است بنابراین معلمی از جایگاه رفیعی برخوردار است.

در ادامه استاندار زنجان نیز به جایگاه معلم وشان و منزلت این شغل اشاره و تاکید کرد: باید قدردان زحمات معلمان بود.

به گفته جمشید انصاری معلم بستر و زمینه آموزش و تعلیم و تربیت را برای دانش آموزان فراهم می‌کند.

در ادامه این مراسم از معلمان بازنشسته نواحی یک و دو، زنجانرود و ایجرود با لوح تقدیر قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز