خبرگزاری کار ایران

اعلام ویژه برنامه‌های دهه اول محرم حسینیه اعظم زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۸۰

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان برنامه های دهه اول محرم این مسجد را اعلام کرد.

ایلنا: رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: امسال حرکت دسته عزاداری ۲۱ آبان ماه پس از نماز ظهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد جواد غم پرور، امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه ریزی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف طی ماه محرم در حسینیه اعظم صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به مراسم سوگواری در این ایام تصریح کرد: مراسم عزاداری از ۱۳ تا ۲۴ آبان ماه از ساعت ۲۰ الی ۲۳ به مدت ۱۲ شب برگزار می‌شود.

وی در ادامه به سخنرانان مراسم حسینیه اعظم طی دهه نخست محرم اشاره داشت و گفت: حجت الاسلام رئیسی معاون اول قوه قضائیه، امام جمعه محترم زنجان و حجت الاسلام سرابی از جمله سخنرانان این مراسم هستند.

غم پرور از اجرای ویژه برنامه بانوان با موضوع خانواده عاشورایی به مدت هفت روز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر خبر داد و اضافه کرد: سخنران این برنامه آیت الله سید محمد حسینی خواهند بود.

وی رونمایی از گنبد حسینیه اعظم زنجان، برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی، عزاداری روز عاشورا و اقامه نماز ظهر عاشورا را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرایی این مسجد در روز حرکت عظیم دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان مصادف با هشتم محرم، اضافه کرد: امسال حرکت دسته عزاداری ۲۱ آبان ماه پس از نماز ظهر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز