خبرگزاری کار ایران

مسئول امور بانوان حسینیه اعظم زنجان خبر داد:

برگزاری مراسم ویژگی زندگی عاشورایی با سخنرانی آیت‌الله سیدمحمد حسینی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۹۳

مسئول امور بانوان حسینیه اعظم زنجان از برگزاری ویژه برنامه مراسم سخنرانی با حضور آیت الله سید محمد حسینی با موضوع ویژگی های خانواده عاشورایی در هفت روز اول محرم خبر داد.

زنجان ایلنا: مسئول امور بانوان حسینیه اعظم زنجان گفت: ‌ بانوان نیز در اشاعه فرهنگ شورآفرینی نقش و سهم عمده ای دارند.

به گزارش ایلنا از زنجان، ‌معصومه گوزلیان، مسئول امور بانوان حسینیه اعظم زنجان امروز با اشاره به اینکه این برنامه مختص خواهران است، اظهار داشت: سخنران این ویژه برنامه آیت الله سید محمد حسینی با موضوع ویژگی های خانواده عاشورایی و با مدیحه سرایی حاج مهدی رسولی از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

این مقام مسئول اجرای " ختم قرآن هدیه به شهدای کربلا " در هفت روز اول ماه محرم، قرائت زیارت عاشورا و وارثرا از دیگر برنامه های این مراسم برشمرد.

خانم گوزلیان شعور آفرینی در کنار شور حسینی در بین ارادتمندان امام حسین(ع) را از اهداف برپایی این مراسم عنوان کرد و افزود: بانوان نیز در اشاعه فرهنگ شورآفرینی نقش و سهم عمده ای دارند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: این ویژه برنامه با همکاری واحد قرآن حسینیه اعظم زنجان و حوزه علمیه خواهران نورالزهرا برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز