خبرگزاری کار ایران

طی نشستی در زنجان؛

مسائل ساختار سازمانی شرکت نفت با حضور مسئول شرکت پالایش و پخش بررسی شد

کد خبر : ۱۱۷۵۰۶

طی نشستی مسائل و مشکلات ساختار سازمانی شرکت نفت با حضور مسئول واحد مهندسی ساختار شرکت پالایش و پخش، مسئول نیروی انسانی خطوط لوله، مدیر منطقه و روسای واحدهای منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

زنجان ایلنا: طی نشستی مسائل و مشکلات ساختار سازمانی شرکت نفت با حضور مسئول واحد مهندسی ساختار شرکت پالایش و پخش، مسئول نیروی انسانی خطوط لوله، مدیر منطقه و روسای واحدهای منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش ایلنا از زنجان، محمود باقری مسئول واحد مهندسی ساختار شرکت پالایش و پخش ایران در حاشیه برگزاری این نشست گفت: برنامه بازدیدی در طول هفته جاری از مرکز انتقال نفت می‌اندوآب، تبریز، اردبیل، ارومیه و زنجان مرکز منطقه در راستای شناسایی مسائل و مشکلات سازمانی منطقه صورت گرفت.
وی ابراز داشت: قرار براین شد که طی نشستی مشکلات سازمانی با مسئولین مربوطه در ستاد مورد بررسی قرار گیردکه با توجه به بحث‌های مطرح شده در خصوص افزایش حجم خطوط لوله و فعالیت‌های کارکنان منطقه شمالغرب در خواست تجدید نظر و بازبینی در سمت‌های منطقه و مراکز انتقال نفت عنوان شد.
باقری ادامه داد: در این نشست به مسائل مطرح شده از سوی روسای واحدهای اداری با توجه به سیاست‌های اصل ۴۴ و آیین نامه‌های برون سپاری پاسخ‌های مختلفی داده شد و مصوب شد پس از اخذ آمار و اطلاعات در خصوص عملکرد و کارکرد واحد‌ها، موارد مطرح شده در این نشست را مورد بررسی قرار دهیم.
مسئول واحد مهندسی ساختار شرکت پالایش و پخش در پاسخ به سوال خبرنگار منطقه در خصوص بحثنیروی انسانی اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله در این خصوص حفظ و نگه داری نیروهای جذب شده است.
وی در پایان اضافه کرد: متاسفانه درخواست انتقال برخی نیروهای جذب شده پس از طی گذراندن دوره‌های آموزشی و صرف هزینه بعد از چندین سال خدمت برای شرکت مقرون به صرفه نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز