خبرگزاری کار ایران

رئیس امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تغذیه فکری مناسب مردم از اولویت‌های تبلیغات اسلامی زنجان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۳۸

رئیس اداره فرهنگی و امور تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تغذیه فکری مناسب مردم از اولویتهای اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان است.

ایلنا: رئیس امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: انتظار است با همکاری بخشداران بتوانیم در بالا بردن اعتقادات مردم و ترویج احکام اسلامی بیش از پیش به رسالت خود عمل کنیم.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام فیروزعلی خسروی رئیس امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در آبان ماه طی جلسه مشترک بخشداران شهرستانهای زنجان با اعلام این مطلب افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تلاش دارد با همکاری بخشداران مناطق مختلف پوشش تبلیغی استان را به حداکثر برساند.

وی با بیان اینکه این اداره کل در مناسبتهای مختلف و به خصوص در ماه محرم و رمضان با اعزام مبلغ به تمام مناطق استان تلاش کرده است تا به رسالت اصلی خود بیش از پیش جامه عمل بپوشاند تصریح کرد: در عصر کنونی و با توجه به هجمه‌های مختلف فرهنگی باید تلاش کرد تا با بالا بردن سطح آگاهی مردم از توطئه‌های دشمنان آگاه شد.

وی با اشاره به اینکه تغذیه فکری مناسب مردم در اولویت برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان است یادآور شد: امسال اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در آستانه ماه محرم همایش بزرگ علما و مبلغین را با حضور روحانیون برگزار می‌کند و با اعزام مبلغ به نقاط مختلف استان تلاش می‌شود تا فرهنگ دینی بیش از پیش توسعه یابد.

رئیس اداره فرهنگی و امور تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان ابراز داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با رصد آسیب‌های موجود در عزاداری‌های و با برگزاری کلاس‌های آموزشی و گفتمان‌های دینی تمام تلاش خود را برای کاهش آسیب‌ها به کار می‌بندد.

وی ادامه داد: انتظار است با همکاری بخشداران بتوانیم در بالا بردن اعتقادات مردم و ترویج احکام اسلامی بیش از پیش به رسالت خود عمل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز