خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مراسم عزاداری باید در مساجد صورت گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۳۷

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مناسبتهای مذهبی استان زنجان گفت: مراسم عزاداری باید در مساجد صورت گیرد.

زنجان ایلنا: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امسال با همکاری صدا و سیما، نیروی انتظامی، شهرداری و سایر دستگاههای مرتبط هماهنگی لازم انجام شده تا عزاداری‌ها شهر زنجان به بهترین شکل خود را نشان دهد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام اذن الله خدایی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ۱۳ آبان ماه با اعلام این مطلب افزود: عزاداری مردم شهر زنجان به الگو در کل جهان تبدیل شده است.

وی با اشاره اینکه امروز دشمن تلاش دارد با رخنه در هیئات مذهبی و عزاداری‌ها باعثانحراف در برنامه‌های مذهبی شود اظهار داشت: با برنامه ریزی به عمل آمده و گفتگو با مسئولین هیئات مذهبی آسیب‌ها در هیئات مذهبی و عزاداری‌های شهر زنجان به حداقل رسیده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: تلاش می‌شود با همکاری هیئات مذهبی قبل از مراسم اعلان عزای عمومی هیچ برنامه‌ای انجام نشود تا شاهد بی‌نظمی در برنامه‌ها نباشیم.

وی با بیان اینکه امسال ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مناسبت‌های مذهبی تلاش دارد تا آسیب‌ها به حداقل ممکن برسد ابراز داشت: در آستانه ماه محرم همایش بزرگ علماء و مبلغین و هیئات مذهبی با همکاری خوب تشکل‌های دینی زنجان برگزار شد.

حجت الاسلام خدایی گفت: احترام به پیشکسوتان حسینی در هیئات مذهبی زنجان کاملا مشهود است و این امر یکی از عوامل توسعه هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی و دینی است که این مساله در شیوه بزرگان دینی ما هم کاملا مشهود بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: امسال با همکاری صدا و سیما، نیروی انتظامی، شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط هماهنگی لازم انجام شده تا عزاداری‌ها شهر زنجان به بهترین شکل خود را نشان دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز