خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان خبرداد:

با افراد خرفه گرا در ایام محرم به شدت برخورد خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۱۴

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به الویت اصلی نیروی انتظامی گفت: بزرگترین الویت نیروی انتظامی ایجاد وتامیت امنیت خواهد بود.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: در سالجاری شاهد برگزاری مراسم ایام سوگواری ماه منظم خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار علیرضا صالحی، امروز چهارشنبه(۱۵ابان) در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت ایام محرم وبرگزار مراسمات در این ایام در شهر پایتخت شور وشعور حسینی گفت: با کسانی که در صدد اقدام به خرافه گرایی کنند شدید، بدون اغماض وگذشت برخورد خواهد شد.

صالحی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان زنجان همچون سالهای گذشته سعی در ایجاد امنیت بیشتر خواهد داشت افزود: این کار نیز باید با تعامل بین مردم و نیروی انتظامی صورت بگیرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به پرداختن برخی مردم به امور وکارهای خرافه گرایی همچون قمه زنی و غیره در ایام محرم گفت: نیروی انتظامی با این گونه افراد شدیدا برخورد خواهد کرد.

صالحی در ادامه افزود: هماهنگی‌هایی در این زمینه با هیئت امناهای مساجد حسینیه، زینبیه و احمدیه صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان در زمینه برگزاری مراسمات سوگواری ایام محرم در زنجان گفت: در اجرای مراسمات عزاداری در مساجد و تکایا باید به گونه‌ای عمل کرد که از مردم صلب آسایش نشود.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: با ایجاد قرارگاه عاشورایی در نیروی انتظامی برای مراسمات عزاداری۳ پاسگاه در مسیر حرکت دسته عزاداری پیش بینی شده است که با همکاری همیاران انتظامی که قبلا اموزشهای لازم را نیز دیده‌اند شاهد برگزاری مراسم با نطم وانظبا ط خواهیم بود.

صالحی از ایجاد گشت امنیت اخلاقی با پوشش جدید خبر داد و گفت در ایام محرم برنامه‌هایی برخوردی وارشادی هم برای افرادی که از لحاظ پوشش مشکل دارند، خواهیم داشت.

صالحی در ادامه خبر از ایجاد کنترل الکترونیکی ترافیکی داد و گفت: با این سامانه می‌توان ترافیک را به صورت الکترونیکی کنترل کرد.

وی همچنین در بحثمبارزه با مواد مخدر هم خاطر نشان کرد: امسال ۲۴ طرح عملیاتی در استان در زمینه مواد مخدر صورت گرفته است که در این رابطه ۱۵۶۱ نفر دسگیر شد و از آن‌ها ۵۵۱ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان همچنین در پایان در زمینه اقدامات مطلوب راهنمایی و رانندگی در طول ۴ سال گذشته افزود: در طول ۴سال گذشته شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای و در نتیجه کاهش فوتی در جاده‌ها بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز