خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خبرداد:

۳۰۰ خادم افتخاری همزمان با حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان نذورات را جمع می‌کنند

کد خبر : ۱۱۹۷۸۱

۳۰۰خادم افتخاری همزمان با حرکت دسته عظیم عزاداران حسینی، نذورات مردم به حسینیه اعظم را جمع آوری می‌کنند.

زنجان _ ایلنا: مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: ۳۰۰خادم افتخاری همزمان با حرکت دسته عظیم عزاداران حسینی، نذورات مردم به حسینیه اعظم را جمع آوری می‌کنند.
به گزارش ایلنا از زنجان، مسئول امور مالی ستاد دهه محرم حسینیه اعظم زنجان گفت: استقرار دو دستگاه ATM در محوطه حسینیه اعظم و محل فروش احشام نذری واقع در خیابان خیام غربی از دیگر اقداماتی است که جهت جمع‌آوری نذورات و تسهیل در کار مردم پیش‌بینی شده است.
جواد معبودی، مسئول امور مالی ستاد دهه محرم حسینیه اعظم با بیان این نکته گفت: این تعداد افراد در قالب ۶۳ گروه جمع آوری نذورات که بصورت ۵۵ اکیپ ثابت و ۸ اکیپ سیار این وظیفه را به انجام می‌رسانند.
معبودی از فعالیت ۳۵ گروه جمع آوری نذورات مجهز به دستگاه‌های P. O. S در روز سه شنبه ۲۱ آبان مصادف با هشتم محرم خبر داد و گفت: همه گروه‌های جمع‌آوری نذورات از ساعت ۸ صبح تا پایان دسته عزاداری در محل‌های تعیین شده وظیفه خود را ایفا خواهند کرد.
وی همچنین به استقرار پنج دفتر ثابت در شبستان‌های مسجد و محوطه خیابان حسینیه اعظم اشاره کرد و گفت: استقرار دو دستگاه ATM در محوطه حسینیه اعظم و محل فروش احشام نذری واقع در خیابان خیام غربی از دیگر اقداماتی است که جهت جمع‌آوری نذورات و تسهیل در کار مردم پیش‌بینی شده است.
مسئول امور مالی ستاد دهه محرم حسینیه اعظم با اعلام حساب جاری الکترونیکی نزد بانک ملت(جام) به شماره ۱۳۳۴۲۱۹۲۲۲ جهت واریز نذورات نقدی از امکان پرداخت توسط سامانه پرداخت # ۷۳۳* همراه اول نیز خبر داد.
معبودی در پایان بار دیگر از عموم مردم درخواست کرد از پرداخت نذورات نقدی و غیرنقدی خود به اشخاص غیرمسئول خودداری کرده و نذورات خود را فقط به خادمین حسینیه اعظم که دارای لباسهای متحدالشکل و کارت شناسایی مخصوص و معتبر هستند تحویل بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز