خبرگزاری کار ایران

مسئول حفاظت حسینیه اعظم زنجان خبرداد:

نظم حسینیه اعظم زنجان مرهون تلاش همیاران محرم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۵۹

داخل مسجد حسینیه اعظم زنجان که می‌شوید افرادی با لباس فرم و کارت شناسایی مخصوص، ضمن خوشامدگویی، عزادران را راهنمایی می‌کنند، که اینان همان همیاران محرم نامیده می‌شوند.

زنجان ایلنا: هرچند سازماندهی جمعیتی متراکم با آن وسعت گسترده و روش‌های معمول کار دشواری است، اما عنایت ذات اقدس الهی و توجهات خاصه حضرت سیدالشهداء(ع) در کنار برنامه‌ریزی‌های مسئولان این مسجد و همکاری مردم، دسترسی به نظم و انضباط را ممکن می‌سازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عقیل مهدیون، مسئول حفاظت حسینیه اعظم زنجان، امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: در همین راستا مدیریت حفاظت حسینیه اعظم زنجان، واحدی به نام انتظامات تشکیل داده که نظم برنامه‌ها و شرکت‌کنندگان را برقرار می‌کند.

مهدیون وظیفه ایجاد نظم و انضباط در داخل مسجد را برعهده واحد انتظامات و حفظ امنیت بیرون از مسجد را بر عهده نیروی انتظامی عنوان می‌کند.

مهدیون در ادامه تصریح کرد: صد‌ها همیار محرم همزمان با حرکت دسته عزاداری عظیم هشتم محرم با استقرار در چندین نقطه از مسیر دسته عزاداری سعی در ایجاد نظم دارند.

مسئول حفاظت حسینیه اعظم در پایان از مردم درخواست می‌کند برای برقراری نظم در داخل مسجد و روز حرکت دسته عزاداری، خدمتگزاران حسینیه را یاری کنند تا انشاالله برنامه‌های پیش‌بینی شده با آرامش و معنویت بیشتری به اجرا در بیاید.

گفتنی است: این خادمان فعال ایام سوگواری سالار شهیدان را همیاران محرم می‌نامند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز