خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

کمک ۲ میلیارد ریالی حامیان به ایتام زنجانی تا پایان مهر ماه سال جاری در خانه انفاق

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۴۷

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان از کمک ۲ میلیارد ریالی حامیان به ایتام زنجانی تا پایان مهر ماه سال جاری خبر داد.

زنجان ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: اجرای این طرح محدود به ایام خاصی از سال نیست و حامیان در فصول مختلف سال می‌توانند با مراجعه به خانه انفاق زنجان، سایت اینترنتی کمیته امداد و یا دفا‌تر ۱۱ گانه این نهاد در سطح استان نسبت به مشارکت در طرح اکرام اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان امروز(۲۱ابان) اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان به منظور حمایت بهتر از ایتام و عمل به سنت‌های حسنه در این زمینه اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امسال در قالب طرح اکرام ایتام ۲ میلیارد و ۴۷۴ هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام و در خانه انفاق زنجان جمع آوری شده است، اظهار داشت: طی این مدت ۲۶۴ حامی جذب و ۳۲۵ یتیم واگذار شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به آمادگی کمیته امداد برای بهره‌مندی از مشارکت حامیان در قالب طرح اکرام ایتام افزود: اجرای این طرح محدود به ایام خاصی از سال نیست و حامیان در فصول مختلف سال می‌توانند با مراجعه به خانه انفاق زنجان، سایت اینترنتی کمیته امداد و یا دفا‌تر ۱۱ گانه این نهاد در سطح استان نسبت به مشارکت در طرح اکرام اقدام کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به سایر طرح‌های اجرایی کمیته امداد در خانه انفاق زنجان افزود: خوشبختانه با ظرفیت سازی انجام شده همه طرح‌های اجرایی کمیته امداد در این مرکز اجرایی و کمک‌های مردمی در قالب آن جمع آوری می‌شود.

وی با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع آوری شده تا پایان مهر ماه سال جاری اذعان داشت: در مدت مذکور با اجرای طرح آزادسازی زندانیان که با هدف کمک به زندانیان و خانواده‌های آن‌ها اجرایی می‌شود، ۳۹ میلیون و ۶۶۳ هزار ریال کمک مردمی جمع آوری شده است.

حسنلو همچنین مبلغ فطریه عام جمع آوری شده در این مرکز را تا پایان مهر ماه امسال ۵۰ میلیون و ۸۰۲ هزار ریال اعلام کرد و اذعان داشت: همچنین طی این مدت ۴ میلیون و ۵۲۷ هزار ریال فطریه سهم سادات در خانه انفاق زنجان جمع آوری شده است.

وی همچنین مبلغ صدقات جمع آوری شده در خانه انفاق زنجان را ۲۴ میلیون و ۹۳۱ هزار ریال اعلام کرد و گفت: طی این مدت دو عدد صندوق نیز توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین به اجرای طرح شفا و کمک رسانی به بیماران نیازمند و صعب العلاج زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان در خانه انفاق اشاره کرد و گفت: تا پایان مهر امسال ۸۷ میلیون و ۳۴۴ هزار ریال کمک مردمی در قالب این طرح حسنه جمع آوری و ۹ مورد حامی یابی انجام شده است.

وی در پایان با تقدیر از مشارکت مطلوب مردم استان در طرح‌های اجرایی کمیته امداد، ابراز امیدواری کرد در ادامه سال نیز حامیان با مشارکت در طرح‌های کمیته امداد این نهاد را در ارائه خدمات بهتر به مددجویان همراهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز