خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان:

برنامه‌ریزی درحوزه فاضلاب شهری مسکن مهر زنجان مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۱۹

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: برنامه ریزی های انجام گرفته در حوزه فاضلاب شهری مسکن مهر زنجان مطلوب است.

زنجان _ ایلنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: مجموع اعتبارات تخصیصی به طرح‌های فوق برابر آخرین گزارش معاونت برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

به گزارش ایلنا از زنجان، مسلم پورنصرت، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان امروز با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای طرح‌های فاضلاب مسکن‌های مهر استان زنجان ۱۱ طرح پیشنهادی با ۷۵۵۲ واحد مصوب شد و در مجموع برای ۱۱ طرح فوق دو موافقتنامه مبادله شده است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین پروژه‌های مساکن مهر در استان زنجان شامل طراحی و اجرای شبکه و خط انتقال شهرک رضوان، مجتمع ۲۲ بهمن، شهرک ۲۱ هکتاری ثمین و شهرک ۱۴ و نیم هکتاری غرب زنجان، اجرای شبکه و مجموعه سپتیک تانک‌های مسکن‌های مهر قیدار است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان ادامه داد: مجموع اعتبارات تخصیصی به طرح‌های فوق برابر آخرین گزارش معاونت برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

پورنصرت گفت: مجموعه واحدهای در تعهد شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان برای آب رسانی ۱۳ هزار و ۵۲ واحد بوده که از این تعداد برنامه لوله‌گذاری و تامین آب ۹ هزار و ۴۷۱ واحد به اتمام رسیده و برنامه آب رسانی برای سه هزارو ۵۸۲ واحد نیز در حال انجام است.

وی در پایان افزود: تاکنون برای لوله‌گذاری هشت کیلومتر در سایزهای ۷۵ تا ۶۰۰ میلی‌متری ۵۸ میلیار ۷۰۰میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز