خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

کیفیت اشعار عزاداری‌ها باید ارتقاء یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۲۰

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در اولین جلسه منتخبین چهارمین دوره شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان گفت: کیفیت اشعار عزاداری‌ها باید ارتقاء یابد.

زنجان _ ایلنا: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روحانی محوری، قرآن محوری و مسجد محوری در هیئات مذهبی باید مورد توجه جدی مسئولین هیئات مذهبی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، یوسف اماملو، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اعلام این مطلب افزود: شورای هئیات مذهبی زنجان جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور دارد و تاکنون نیز روسای شورای هیئات مذهبی استان زنجان بار‌ها ریاست شورای هیئات مذهبی کشور را بر عهده داشته‌اند.

وی به جایگاه عزاداریهای شهر زنجان در سطح کشور و دنیا اشاره کرد و ابراز داشت: از سال‌های گذشته شهر زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی مطرح شده و امروز چشم دنیا در ماه محرم به این شهر دوخته شده است و لذا شایسته است شورای جدید هیئات مذهبی با برنامه‌ریزی مدون بیش از پیش در ساماندهی هیئات مذهبی تلاش کنند.

اماملو با اشاره به اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های مختلف تلاش می‌کند تا سطح آگاهی مسئولین هیئات مذهبی را بالا ببرد یادآور شد: امسال تلاش شد تا تمام خیمه‌های دایر شده در سطح شهر به مساجد هدایت شوند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روحانی محوری، قرآن محوری و مسجد محوری در هیئات مذهبی باید مورد توجه جدی مسئولین هیئات مذهبی قرار گیرد.

وی بر تربیت مداحان نوجوان تاکید کرد و ابراز داشت: کانون مداحان باید با تربیت مداحان نوجوان و نسل جدیدی از مداحان به ترویج فرهنگ اهلبیت(ع) همت کند.

اماملو بر تقویت محتوای اشعار و مطالب عزاداری‌ها تاکید کرد و یادآور شد: امسال تلاش شد تا نظارت بیشتری بر مطالب نوحه‌ها شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز