خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان خبر داد:

ارائه مشاوره‌های دینی و پزشکی در مصلی‌های نماز جمعه زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۱۸

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از ارائه مشاوره های دینی و پزشکی در مصلی های نماز جمعه استان زنجان همزمان با هفته بسیج خبر داد.

زنجان _ ایلنا: معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: کارگاه‌های آموزشی ترویج سبک زندگی در این هفته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ابوالفضل طهماسبی، معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، امروز در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات قرآنی، مقاله نویسی و وبلاگ نویسی در زنجان همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و ویزیت رایگان بیماران خاطرنشان کرد: برگزاری حلقه‌های صالحین، ارائه مشاوره‌های دینی و پزشکی در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری همایش پیشتازان حجاب بر‌تر در استان تصریح کرد: این همایش از سوی بسیج جامعه زنان برگزار می‌شود.

وی از افتتاح مهدهای قرآنی خبر داد و افزود: ۵۹۷ دقیقه برنامه از صدا و سیمای مرکز زنجان در طول این هفته پخش می‌شود.

وی از افتتاح غسالخانه‌های روستاهای قره ناس و بلند پرچین ماهنشان و ارکوئین ایجرود خبر داد و افزود: مسجد حضر ت ابوالفضل(ع) قزل تپه زنجان نیز همزمان با این هفته به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا افزود: این برنامه بعد ظهر روز پنج شنبه برگزار می‌شود.

طهماسبی با اشاره به دیدار بسیجیان با ائمه جمعه در شهرستان‌های استان افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری طرح تجلی محبت، اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم و شرکت سازمان یافته در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

وی درپایان سخنان خود از رونمایی کتاب زندگینامه شهدای فرهنگی سلطانیه خبر داد و افزود: کارگاه‌های آموزشی ترویج سبک زندگی در این هفته برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز