خبرگزاری کار ایران

در پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان زنجان؛

نمایشگاه مجازی آثار منتخب دهمین سوگواره عکس با عاشورائیان برپا شد

کد خبر : ۱۲۲۰۱۸

سرپرست روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان گفت: نمایشگاه مجازی آثار برگزیده دهمین سوگواره عکس با عاشورائیان در پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان زنجان به نمایش گذاشته شده است.

زنجان – ایلنا: سرپرست روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان گفت: نمایشگاه مجازی آثار برگزیده دهمین سوگواره عکس با عاشورائیان در پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان زنجان به نمایش گذاشته شده است. ۱۱ اثر برگزیده رشته‌های شعر، داستان و نمایشنامه نویسی نیز در این سایت قرار داده شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، وحید اکبری، سرپرست روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه شامل ۳۴ اثر عکاسی منتخب دهمین سوگواره سراسری عکس با عاشورائیان با موضوع عاشورا است که علاقمندان برای مشاهده این نمایشگاه می‌توانند به سایت حوزه هنری استان زنجان مراجعه کنند.

وی افزود: همچنین گالری تصاویر آثار برگزیده نخستین جشنواره قرآنی گناهان زبانی نیز جهت بازدید علاقمندان در سایت حوزه هنری استان زنجان قرار داده شده است.

اکبری با بیان اینکه در نمایشگاه مجازی نخستین جشنواره قرآنی «گناهان زبانی» گالری تصاویر ۲۱ اثر برگزیده رشته هنرهای تجسمی به نمایش گذاشته شده است، ادامه داد: همچنین ۱۱ اثر برگزیده رشته‌های شعر، داستان و نمایشنامه نویسی نیز در این سایت قرار داده شده است.

وی در پایان یادآور شد: علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاههای مجازی می‌توانند به آدرس مراجعه کنند. www. artzanjan. ir

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز