خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد:

ارائه خدمات عمرانی به ۹۰ خانوار زنجانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۱۷

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از ارائه خدمات عمرانی به ۹۰ خانوار مددجوی زنجانی خبر داد.

زنجان _ ایلنا: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: خدمات عمرانی در قالب ساخت، بازسازی، بهسازی و معرفی مددجویان به مسکن مهر ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر پناهی مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان به منظور حمایت بهتر از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد خدمات مختلفی را در طول سال انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خدمات عمرانی یکی از عمده اقدامات کمیته امداد در طول سال است، اضافه کرد: خدمات عمرانی در قالب ساخت، بازسازی، بهسازی و معرفی مددجویان به مسکن مهر ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اینکه خدمات عمرانی با بررسی شرایط مددجویان ارائه می‌شود، افزود: امدادگران پس از بررسی وضعیت مددجویان اقدامات لازم را در برطرف کردن مشکلات آن‌ها انجام می‌دهند.

این مسئول در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات شش ماهه کمیته امداد در ارائه خدمات عمرانی به مددجویان این نهاد اشاره داشت و گفت: در مدت مذکور ۹۰ مورد خدمات عمرانی با صرف اعتبار بالغ بر ۵۴۰ میلیون ریال ارائه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز