خبرگزاری کار ایران

امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان عنوان شد؛

شورا های شهری دارای مسئولیت کلیدی در سیاستگذاری و توسعه‌ای شهرها هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۷۵

یکی از اعضای شورای شهر زنجان با اشاره به اقدامات شورای شهر زنجان گفت: حجم مکاتبات رسیده به شورای شهر زنجان بالاست.

زنجان _ ایلنا: عضو شورای شهر زنجان گفت: اعضای شورا‌های شهری دارای مسئولیت کلیدی در سیاستگذاری و توسعه‌ای شهر‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سعید امیدی، عضوی شورای شهر زنجان امروز سه شنبه(۵آذر) در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به فراموشی مقوله مدیریت شهری در زنجان گفت: با تعریف طرح‌ها می‌توان موجب انگیزش و برقراری مدیریت متناسب و ایجاد فضای مدیریتی مطلوب در زنجان شد.

امیدی بهبود خدمات رسانی برای شهروندان زنجان را مهم ارزیابی کرد و افزود: پرسنل و کارمندان شهرداری و مردم زنجان باید در محیطی بدور از تبعیض شاهد ارائه خدمات باشند.

وی تشکیل کارگروه‌های اقتصادی را در این زمینه موثر عنوان کرد وگفت: شهروندان برای به راه اندازی و تسهیل امورات واخذ خدمات شهروندی باید شاهد وضعیت بهتر از این باشند.

امیدی در ادامه مسئولیت مدیران، کارکنان شهرداری را و اعضای شورای شهر زنجان را سنگین دانست وتصریح کرد: حجم مکاتبات رسیده به شورای شهر زنجان بالاست.

امیدی بالابودن این مکاتبات را نشانگر مدیریت نامطلوب در شهرداری برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان کرد.

وی در این زمینه وظیفه اعضای شورای شهر زنجان را دارای حساسیت عنوان کرد وگفت: شورا‌های شهری دارای مسئولیت کلیدی درسیاستگذاری وتوسعه‌ای شهر‌ها هستند.

عضو شورای شهر زنجان همچنین در زمینه تعیین تکلیف برخی پروزه‌های عمران شهری زنجان نیز گفت: رویکرد اقتصادی وتوسعه‌ای در عمران شهری زنجان مهم و اساسی است.

وی بهره جویی از صنعت را در توسعه‌ای مناطق شهری زنجان را مهم ارزیابی کرد وافزود: ایجاد فضای روانی مثبت برای سرمایه گذاران در شهر زنجان یکی از ارکان اساسی در این زمینه است.

امیدی در ادامه تشکیل دفتر توسعه گردشگری را در حوزه زنجان مهم برشمرد وافزود: ساماندهی ساخت وساز‌ها وحل وفصل ترافیک در شهرزنجان از الویت‌های اصلی است.

در ادامه این جلسه یکی دیگر از اعضای شورای شهر زنجان بابیان اینکه ایجاد، استقرار وساماندهی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر زنجان، طراحی بدنه خیابان دلجویی و ادامه ساماندهی جمعه بازارزنجان دارای اهمیت اساسی در راستای بهداشت وعمران شهری در زنجان است یاد آور شد: شهر زنجان در ۵۰سال اخیر با عدم ایجاد پارک جنگلی مطلوب مواجه بوده است.

صیدی در این زمینه حل برخی مسائل عمران شهری وارائه خدمات رفاهی تفریحی شهر را مهم ارزیابی کرد.

رستمی دیگر عضو شورای شهر زنجان لازمه به ثمر رسیدن مدیریت کارا، را در یک هم افزایی ورفتارهای دوستانه در زنجان عنوان کرد وگفت: برای موفقیت در امور شهری زنجان باید قانع به روشهای علمی مدیریتی وبدور از از نگرش حزبی وگروهی بود.

این عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه باید با منطق ومعیارهای علمی به امور نگاه کرد گفت: بر طبق دغدغه‌های شهروندان وکار‌شناسان زنجان باید در این زمینه کار کرد.

وی نقد دوستانه وسازنده را در این زمینه موثر عنوان کرد وافزود: با این دید می‌توان به یک اصول کلی برای حل معضلات شهری گام برداشت.

رستمی در بخشی از سخنان خود شهرداری وشورای شهر را دارای مشکلاتی دانست وافزود: شورای شهرزنجان باید اتاق فکری برای تصمیمات خرد وکلان شهر داشته باشد، تا با تصمیم گیری درست وتلفیق آن تصمیمات بتواند شاهد اقدامات مطلوب در از بین بردن معضلات شهری باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز