خبرگزاری کار ایران

حضور جدی بسیج در عرصه های سرنوشت ساز کشور انکارناپذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۹۲

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان, به نقش بسیج در عرصه‌های سرنوشت ساز کشور اشاره کرد و گفت: این حضور انکارناپذیر است.

زنجان _ ایلنا: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: امروز هم بسیج از آمادگی کامل برای مقابله با توطئه‌های دشمنان برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان استان زنجان در مصلی خاتم الانبیا با اشاره به اینکه بسیج با آمادگی در صحنه حاضر است، اظهار داشت: بسیجیان در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس پیشتاز بودند.

این مقام مسئول به نقش بسیج در لحظه‌های سرنوشت ساز اشاره کرد و ادامه داد: بسیج در مقابله با همه تهدیدات نظامی، تهاجمات فرهنگی حضور جدی در صحنه‌ها دارد.

کرمی با اشاره به کسب موفقیت‌های مختلف علمی، صنعتی، سازندگی، عمران، آبادانی، محرومیت زدایی، مقابله با جنگ نرم از سوی بسیج خاطرنشان کرد: بسیج تنها یک قشر و گروه نیست، بلکه گروه‌های مختلف در قالب بسیج اقشار آماده خدمت به جامعه هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اضافه کرد: بسیج با شجاعت، آمادگی و ولایت مداری در صحنه حضور دارد.

وی نقش بسیجیان را در عرصه‌های دفاع مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تبعیت از رهبری و گوش به فرمان ولایت بودن از ویژگی‌های بسیج محسوب می‌شود.

کرمی با اشاره به اینکه بسیج توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه می‌کند، اذعان کرد: ملت ایران در این دوران ثابت کردند که می‌توانند روی پای خود بایستند و پس از دوران دفاع مقدس بسیج در صحنه‌های مختلفی حضور فعال دارد.

وی در پایان نقش امروز بسیج را برجسته عنوان کرد و گفت: امروز هم بسیج از آمادگی کامل برای مقابله با توطئه‌های دشمنان برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز