خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان در اولین جلسه حضور در شورای شهر زنجان:

اساس کار در شهرداری بر وحدت و همدلی با شورا خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۱۴

شهردار زنجان با اشاره به هفته بسیج ونقش غیر قابل انکار بسیجیان در ایجاد امنیت کشور گفت: اساس کار شهرداری زنجان بر وحدت وهمدلی با شورا خواهد بود.

زنجان _ ایلنا: شهردار زنجان گفت: در شهرداری زنجان در برابر تخلفات سازندگان متخلف وساخت وسازهای غیر قانونی و غیره ایستادگی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محسن امین، شهردار جدید زنجان، امروز در اولین جلسه علنی شورای شهر زنجان، بعد از معرفی وی به‌عنوان شهردار منتخب زنجان با اشاره به اهداف یکسان شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان، برای ارتقاء، توسعه و بهبود مستمر شهری همراه با ایجاد محیط توام با امنیت و آرامش در زنجان گفت: همواره در این مسیر تلاش خواهم کرد.

شهردار زنجان، مطالبات شهروندان زنجانی را در طول سال‌های مختلف انباشته شده عنوان کرد و افزود: مردم زنجان نسبت به آمارهای کشوری در سطح کشور، دارای درک و شور اجتماعی بالا برای مطالبات خود هستند.

وی با اشاره به شاخص‌های در این زمینه افزود: مردم استان و شهر زنجان آشنا به حقوق فردی واجتماعی هستند که این موجب دشواری کار در شورای شهر و شهرداری زنجان است.

امین با بیان اینکه آرایش ما در شهرداری بر اساس این توقعات و معیار‌ها خواهد بود گفت: شکل ساختاری سازمانی شهر زنجان به صورت سنتی است و مطابق خواسته‌های مردم و شهروندان زنجانی نیست که باید در این زمینه تلاش شود.

شهردار زنجان در ادامه با اشاره به عدم آمادگی زیر ساخت‌های شهری و شهرداری زنجان گفت: برای توانمندسازی این موارد باید همزمان به فکر توانمندسازی و باورهای پرسنل و فعالیت‌ها عمرانی این عوامل در زنجان باشیم.

وی در این زمینه با اشاره به مراجعات و مطالبات روزانه مردم به شهرداری و اعضای شورای شهر زنجان گفت: سازندگان و پیمانکاران زنجان در ساخت و سازهای خود هر طور که مایل هستند با شهر و شهروندان رفتار می‌کنند که باید این روش اصلاح شود.

شهردار زنجان در این زمینه ورود شهرداری و پرسنل شهرداری را برای مداخله در این امور بسیار کمرنگ و گا‌ها در حد صفر دانست و افزود: در شهرداری زنجان در برابر تخلفات سازندگان متخلف و ساخت و سازهای غیر قانونی و غیره ایستادگی می‌کنیم.
وی در ادامه برخورد عاطفی واحساسی را در این زمینه بی‌معنا عنوان کرد و یادآور شد: ۱۴عضو شورای شهر زنجان باید جلوی تخلفات در شهرداری و برخی موارد شهروندی را بگیرند.

امین در این راستا تعریف طرح‌ها و آماده کردن زیر ساخت‌ها را برای انجام برخی امور در شهر و شهرداری را مهم ارزیابی کرد وگفت: ما برای مردم کار می‌کنیم.

شهردار زنجان در بخشی از سخنان خود با اشاره به برخی پروه‌های تعریف و اجرا و در حال تکمیل عمران شهری زنجان گفت: احداثپل سید الشهداء زنجان در سال ۸۹ با ۸۰میلیارد تومان بعنوان اجرای پروژه رویایی بوده است که در توان مالی شهرداری نبوده است.

وی زمان کوتاه وخدمات کمترو کمبود اعتبارات را برای اجرایی شدن این پروژه‌ها مهم ارزیابی کرد و افزود: با مساعدت و همکاری رسانه‌های جمعی در فرهنگسازی و چگونگی کار در زنجان برای شهروندان زنجان را اساسی برشمرد

شهردار زنجان با بیان اینکه مطبوعات و رسانه‌ها با قلم و عکس و تصاویر می‌توانند کمک اساسی در راستای فرهنگسازی شهروندان و پیمانکاران و مدیران شهرداری باشند افزود: در این راستا شاهد اقدامات مطلوب در شهر زنجان خواهیم بود.

امین نقش رسانه‌ها را در این راستا بسیار اساسی برشمرد و افزود: رسانه‌ها در کنار دیگر اعضای شورای شهر برای ایجاد، احداثو تکمیل پروژه‌های ماندگار شهری کمک موثر خواهند بود.

وی درپایان تعریف خام پروژه‌ها در زنجان را امر نامطلوب عنوان کرد و گفت: امیدوارم بعنوان عضو ۱۴شورا‌های اسلامی شهر زنجان شاهد اقدامات عمرانی وتوسعه‌ای شهری در زنجان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز