خبرگزاری کار ایران

همزمان با حضور نماینده خانه معدن کشور در زنجان؛

چهارمین خانه معدن کشور در استان زنجان راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۷۸

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: در راستای بهره گیری از پتانسیل بخش معدن استان و رسیدگی به مشکلات این بخش خانه معدن در استان زنجان راه اندازی شد.

زنجان _ ایلنا: رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: ایجاد خانه معدن در کشور و به طبع آن در استان‌ها می‌تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف بخش معدن و حل مسائل و مشکلات آن ایفا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، غلامحسین جملیی، رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، امروز(۶ آذر) در مراسم انتخاب اعضای موسس خانه معدن استان زنجان با تشریح عملکرد خانه معدن اظهار داشت: تشکیل صنوف و تشکل‌های مختلف برای پیشبرد امور یکی از ضروریات است و در طول تاریخ نیز هر زمان جمعی برای انجام اقدامی گردهم می‌آیند این فعالیت‌ها از موفقیت بیمه شده‌ای برخوردار می‌شود.

وی با اشاره به رویکرد جدید دولت در سال‌های اخیر مبنی بر توجه به بخش معدن در کشور ادامه داد: ایجاد خانه معدن در کشور و به طبع آن در استان‌ها می‌تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف بخش معدن و حل مسائل و مشکلات آن ایفا کند.

این مقام مسئول افزود: طبق مجوز خانه معدن با راه اندازی خانه معدن استان زنجان نسبت به حضور خود در سطح ملی و ایجاد ارتباط و انتقال مطالبات اقدامات در خور توجهی در بخش معدن استان انجام خواهد داد.

جمیلی با بیان اینکه استان زنجان چهارمین استان کشور در راه اندازی خانه معدن است، یادآور شد: استان زنجان اولین استان منطقه شمالغرب کشور است که خانه معدن در آن فعال می‌شود.

به گفته جمیلی تلاش می‌شود تا با تشکیل جلسات مکرر با حضور اعضای موسس خانه معدن بتوانیم در راستای حل مشکلات بخش معدن گام‌های موثری برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز