خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبرداد:

معرفی ۵۵۰ مددجو به مراکز آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۳۴

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از معرفی ۵۵۰ مددجو به مراکز آموزش مهارت های فنی و حرفه ای خبر داد.

زنجان _ ایلنا: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: پایداری طرح‌های اشتغالزایی نشان می‌دهد، که مهارت‌های آموزش داده شده به مددجویان تاثیر مثبتی در عملکرد آن‌ها داشته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر پناهی, امدیر کمیته امداد شهرستان زنجان امروز ظهار کرد: وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم در بحثاشتغال داشتن مهارت برای انجام شغل است، افزود: در همین راستا دوره‌های آموزشی اشتغالزایی برای مددجویان برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اینکه داشتن مهارت در یک شغل و یا حرفه به ویژه با آموزش ممکن می‌شود، تصریح کرد: از همین رو کمیته امداد نیز به منظور ارتقای سطح مهارت مددجویان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کرده و یا مددجویان این نهاد را به مراکز آموزشی معرفی می‌کند.

پناهی با مثبت ارزیابی کردن دوره‌های آموزشی برگزار شده‌، خاطرنشان کرد: پایداری طرح‌های اشتغالزایی نشان می‌دهد، که مهارت‌های آموزش داده شده به مددجویان تاثیر مثبتی در عملکرد آن‌ها داشته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای ارائه این نوع خدمت ۴۱۶ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز