خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

حمایت از طرح‌های ابتکاری در اولویت برنامه‌های تبلیغات اسلامی زنجان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۹۱

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه مدیران دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حمایت از طرح های ابتکاری در اولویت برنامه های تبلیغات اسلامی زنجان است.

زنجان _ ایلنا: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: این اداره کل از طرح‌های نو و ابتکاری در بخش‌های مختلف فرهنگی که بتواند تاثیر بسزایی در برنامه‌ها داشته باشد حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا از زنجان، زنجان، یوسف اماملو، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اعلام این مطلب افزود: در شهرستان‌های استان تلاش می‌شود با توجه به نیاز منطقه برنامه‌های فرهنگی مناسب برای آن مناطق اجرا شود.

وی تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تلاش می‌کند با برگزاری برنامه‌های نو و ابتکاری در جذب مخاطبین به برنامه‌های فرهنگی گامهای مثمرثمری بردارد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی انجام شده اظهار داشت: چاپ کتاب، تولید فیلم و سریال، تهیه نشریات مکتوب از جمله دیده‌بان و نیستانی‌ها، حمایت از فعالیتهای فرهنگی در حوزه مجازی، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی دینی، برگزاری نمایشگاههای مختلف فرهنگی و به خصوص گفتمان‌های دینی در مراکز فرهنگی و دینی، اجرای طرح‌های طوبی، نور و بصیرت در بین خانواده‌ها و دانش آموزان از اقدامات این اداره کل بوده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: این اداره کل از طرح‌های نو و ابتکاری در بخش‌های مختلف فرهنگی که بتواند تاثیر بسزایی در برنامه‌ها داشته باشد حمایت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز