خبرگزاری کار ایران

معاون امورمشترکین شرکت آبفای زنجان در جلسه پرداخت الکترونیکی خبر داد:

صرفه جویی ۲هزار و ۸۰۰ میلیون ریالی شرکت با پرداخت غیر حضوری قبوض

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۹۰

جلسه پرداخت الکترونیکی با حضور مدیر کل فناوری و اطلاعات استانداری زنجان و معاونین درآمد و مشترکین شرکتهای آبفای، آبفار، برق و گاز در محل سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان برگزار شد.

معاون مشترکین شرکت آبفای استان زنجان گفت: باید تمهیدات لازم جهت هدایت مردم به استفاده از درگاه‌های الکترونیکی اندیشیده شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، در این جلسه ابتدا مسلم‌پور نصرت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل آبفای استان در خصوص اهمیت موضوع با توجه به اثراتی که در بخش هزینه‌های شرکت‌ها دارد و همچنین در خصوص سیاست‌های دولت تذکراتی را ارائه داد.

سپس معاون مشترکین شرکت آبفا گزارشی از وضعیت ۷ ماهه جاری ارائه کرد و گفت: با توجه به عدم توفیق شرکت‌های خدمات رسان مذکور در خصوص تحقق پرداخت غیر حضوری علیرغم آماده بودن زیر ساخت‌ها حدود ۴۵ درصد پرداخت‌ها توسط مشترکین در دفا‌تر پیشخوان به صورت حضوری انجام می‌گیرد.

اردوان سلطانی همچنین افزود: باید تمهیدات لازم جهت هدایت مردم به استفاده از درگاه‌های الکترونیکی اندیشیده شود.

وی در ادامه گفت: در زمینه شاخص‌های ارزیابی نیز گفت: با تصویب این پیشنهادات شاخص پرداخت الکترونیکی در شرکت افزایش یافته و پیش بینی می‌گردد هزینه‌های کارمزدی به مبلغ ۲ هزار و ۸۰۰میلیون ریال کاهش یابد.

معاون مشترکین استان در پایان تصریح کرد: با این روش گردش مالی قبوض با کمترین اشتباهات اعمال خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز