خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان تاکید کرد:

ضرورت توجه جدی به ورزش معلولان در جامعه

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۴۷

مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان با اشاره به توانمندیهای معلولان در جامعه گفت: اداره کل ورزش وجوانان آمادگی حمایت از معلولان و جانبازان را دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزش‌های معلولین در قالب هئیت‌های ورزشی ساماندهی شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج رحمانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان، امروز در مراسم بزرگداشت روز جهانی معلولان در زسالن همایشهای بین المللی روز به نجان گفت: فضا سازی مناسب برای جانبازان و معلولان از ضروریات است که هنور توجه جدی به این مقوله نشده است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران زنجانی در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده‌اند، افزود: باید حمایت‌های لازم از این ورزشکاران صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه حضور ورزشکاران معلول استان زنجان در مسابقات بین‌المللی نشان از توانمندی این قشر است، افزود: توانمندی‌های این قشر نباید نادیده گرفته شود.

وی با بیان اینکه هدف اصلی هیئت ورزش‌های معلولان و جانبازان و اداره کل ورزش و جوانان توجه ویژه به این قشر است، افزود: توجه به ورزش‌های این قشر و خوش رنگ کردن مدال‌های معلولان از برنامه‌های این اداره کل محسوب می‌شود.

رحمانی ایجاد روحیه و انگیزه را در بین ورزشکاران معلول مهم دانست و افزود: باید به ورزش معلولان توجه جدی شود.

وی با اشاره به حضور ۵۰۰ ورزشکار معلول در هیئت‌های ورزشی استان افزود: این افراد در قالب این هئیت‌ها ساماندهی شده‌اند.

این مسئول بر ضرورت حضور جدی معلولان در جامعه تاکید کرد و گفت: افزایش روحیه اجتماعی با حضور این افراد در جامعه محقق می‌شود.

وی با اشاره به همکاری سازمان بهزیستی با هیئت ورزش‌های معلولان و جانبازان تصریح کرد: این اداره کل آمادگی حمایت از معلولان و جانبازان را دارد.

رحمانی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برای ورزشکاران در طول سال اجرا می‌شود، افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

وی هیئت‌های ورزشی استان زنجان را قوی و توانمند دانست و گفت: باید از چنین ظرفیت‌هایی به نحو مطلوب استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز