خبرگزاری کار ایران

اعطاء مجوز به ۲۸ کتابخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۶۴

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از اعطاء مجوز رسمی به ۲۸ کتابخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: کتابخانه کانون‌های مساجد مجهز به کتب قرآنی، درسی، عمومی، تخصصی و مرجع است.

مرتضی مقدمی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، امروز به خبرنگار ایلنا در زنجان گفت: در حال حاضر ۴۰ کتابخانه مخزن دار در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان وجود دارد که به ۲۸ باب از آن‌ها مجوز رسمی اعطاء می‌شود.

وی از اعطاء مجوز رسمی به مابقی کتابخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تا پایان امسال خبر داد و افزود: در تلاش هستیم تا پایان امسال تمامی کتابخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با مجوز رسمی فعالیت کنند.

به گفته مقدمی در استان زنجان ۴۰ باب کتابخانه مخزن دار و ۸۶ باب کتابخانه باز در سطح کانونهای فرهنگی وهنری مساجد استان زنجان وجود دارد.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اظهار داشت: کتابخانه کانون‌های مساجد مجهز به کتب قرآنی، درسی، عمومی، تخصصی و مرجع است.

وی توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی را در بین جوانان مورد تاکید قرار داد و افزود: ایجاد کتابخانه کانون‌های فرهنگی و هنری گام موثری در این زمینه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز