خبرگزاری کار ایران

معاون راهبردی و روابط بین الملل سازمان انرژی اتمی در زنجان:

ایستادگی در برابر ظلم و ستم رهاورد نظام اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۳۴

جمهوری اسلامی در جهان تاثیرگذار بوده و جلوگیری از چنین روندی از توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود. / ایستادگی در برابر ظلم و ستم رهاورد نظام اسلامی است.

معاون راهبردی و روابط بین الملل سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی به دلیل اقتدار با چالش‌هایی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بهروز کمال وندی، معاون راهبردی و روابط بین الملل سازمان انرژی اتمی امروز چهارشنبه(۱۳) آذر در آیین مراسم سومین یادواره شهید مجید شهریاری در سالن علامه طباطبایی دانشگاه آزاد زنجان، گفت: مادران شهدا بزرگ‌ترین افتخار نظام اسلامی محسوب می‌شوند چرا که با تربیت شخصیت‌های بزرگ نظام اسلامی را بیمه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کشور ایران کشور معنویت و ولایت است، افزود: این روحیه با مردم گره خورده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم ایران با چنین روحیه‌ای در همه جای جهان غوغا می‌کنند، افزود: وجود ایامی همچون ایام محرم و صفر این روحیه ملت ایران را بیشتر در معرض نمایش جهانیان می‌گذارد.

وی با بیان اینکه شهید شهریاری شاگردی بود که از استاد خود پیشی گرفت، افزود: این استاد گرانقدر هسته‌ای الگوی جوانان کشور شده است.

کمال وندی با اشاره به محاسبه فرمول غنی سازی انرژی هسته‌ای از سوی شهید شهریاری افزود: شهید شهریاری توانست ایران را در رسیدن به این انرژی کمک شایانی نماید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ هزار نیروی متخصص در این صنعت فعالیت می‌کنند، افزود: جمهوری اسلامی به دلیل اقتدار با چالش‌هایی مواجه شده است.

معاون راهبردی و روابط بین الملل سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه افق روشن و درخشانی در انتظار ملت ایران است، افزود: در حال حاضر این ملت از دیدگاه مقام معظم رهبری در پیچ تاریخی قرار گرفته و از آن نیز عبور می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره به دنبال گسترش عدالت در جامعه بوده است، افزود: مبارزه با ظلم و جور برنامه نظام اسلامی است.

کمال وندی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام درک درستی از شرایط ندارند، خاطرنشان کرد: هدایت جریان‌ها به سوی خواسته‌های خود از اهداف دشمنان نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دیدگاهی جدید در جهان ایجاد کرده است، افزود: امروز شرایط جدیدی برای استمرار فعالیت‌های نظام اسلامی به وجود آمده است.

این مسئول با اشاره به اینکه ایران تاثیرگذاری خود را در جوامع جهانی ثابت کرده است، افزود: جمهوری اسلامی در جهان تاثیرگذار بوده و جلوگیری از چنین روندی از توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی مبنا و منبعی برای الهام بخشی و الگو دهی به جهان است، افزود: ایستادگی در برابر ظلم و ستم رهاورد نظام اسلامی است.

کمال وندی با بیان اینکه نخبگان جامعه می‌توانند با درک شرایط انقلاب اسلامی به بالندگی آن در عرصه‌های جهانی بیشتر کمک کنند، افزود: نخبگان باید تهدیدات دشمنان را در جامعه بیان کنند.

وی در پایان بر ضرورت اجماع داخلی در خصوص دشمنان تاکید کرد و افزود: دشمن این اجماع را مورد هدف قرار داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز