خبرگزاری کار ایران

مدیرکل املاک و پدافند غیرعامل سازمان انرژی اتمی در زنجان تاکید کرد:

منش شهید شهریاری موجب الگو پذیری از وی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۴۵

مدیرکل املاک و پدافند غیرعامل سازمان انرژی اتمی گفت: انرژی هسته ای دستاویز دشمن برای جلوگیری از شتاب علمی ایران محسوب می شود.

مدیرکل املاک و پدافند غیرعامل سازمان انرژی اتمی گفت: امام خمینی(ره) با تدابیر بلند خود انقلاب اسلامی را با روحیه خودباوری در جهان تاسیس کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ذوالقدر، مدیرکل املاک و پدافند غیرعامل سازمان انرژی اتمی، امروز چهارشنبه(۱۳) آذر در سومین آیین مراسم یادواره شهید مجید شهریاری در سالن علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: روزگاری ساخت ابزار آلات کوچک صنعتی در کشور ایران خیالی بیش نبود.

وی، افزود: امروز ایران حرف‌های بسیاری در علم نانو، سلول‌های بنیادی و صنعت فاخر هسته‌ای برای گفتن دارد.

این مسئول با بیان اینکه جوانان ایران امروز در ثبت اختراعات پیشتاز عرصه‌ها هستند، افزود: امام خمینی(ره) با تدابیر بلند خود انقلاب اسلامی را با روحیه خودباوری در جهان تاسیس کرد.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های خیره کننده نظام اسلامی در بخش‌های علمی موجب توطئه دشمنان علیه نظام شده است، افزود: احساس نگرانی دشمن از پیشرفت‌های خیره کننده علمی کشور است.

ذوالقدر با بیان اینکه وقتی دشمن پیشرفت‌های علمی ایران را می‌بیند برای کم کردن شتاب علمی ایران موانعی را می‌تراشد، افزود: قدرت علمی قدرتی است که می‌تواند به اقتدار هر کشوری منجر شود.

وی با اشاره به اینکه انرژی هسته تنها دستاویزی برای دشمن است تا نگذارد نظام اسلامی در عرصه‌های علمی پیشرفت کند، افزود: ریشه اصلی مشکلات دشمن با نظام اسلامی داشتن انرژی هسته‌ای نیست، شتاب علمی ایران مورد حسد دشمن قرار گرفته است.

ذوالقدر با بیان اینکه نخبگان، بسیجیان و اساتید دانشگاهی باید بهانه‌های دشمن را به خوبی بدانند، افزود: بهانه گیری‌های دشمن هیچ‌گاه تمام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن به خوبی می‌داند ایران به دنبال انرژی هسته‌ای غیر صلح آمیز نیست، افزود: این موضوع ابزار تبلیغاتی برای دشمن است تا جلوی شتاب علمی ایران را بگیرد.

مدیرکل املاک و پدافند غیرعامل سازمان انرژی اتمی فشار بر معیشت و اقتصاد ملت ایران را از دیگر توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و افزود: در این زمینه فشارهای بسیاری به کشور وارد می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان نیز در این مراسم با اشاره به خدمات علمی شهید شهریاری خاطرنشان کرد: مقالات، تحقیقات و پژوهش‌های این دانشمند بزرگ در حال حاضر مشکلات علمی کشور را حل می‌کند.

وی با بیان اینکه راستگویی، تواضع، حجب و حیا از ویژگی‌های اخلاقی این شهید بود، افزود: منش شهید شهریاری موجب الگوپذیری از وی شده است.

این مسئول کشوری در پایان دانش هسته‌ای کشور را مدیون دانشمندان بزرگی همچون شهید شهریاری دانست و افزود: چنین ایثاری در جامعه بی‌جواب نمی‌ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز