خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام کرد:

اسکان و تغذیه در راه ماندگان و نجات جان یک مادر باردار در جاده های زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۰۵

نیروهای امدادی هلال احمر استان زنجان نجات جان یک مورد مادر باردار و فرزندش را از ۳۲کیلومتری جاده زنجان _ تهم از اهالی روستای خشکه رود زنجان را به عهده داشتند که این مادر باردار بوسیله نیروهای امدادی هلال احمر استان زنجان نجات و به بیمارستان منقل شده است.

زنجان _ ایلنا: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نیروهای امدادی استان زنجان در حال آماده باش کامل به سر می‌برند.

به گزارش ایلنا از زنجان، طاهری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، امروز جمعه(۱۶) آذر با اعلام این خبر گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان در آماده باش کامل برای نجات جان هموطنان و در راه مانده در جاده‌ها و اسکان هستند.

طاهری با بیان اینکه جمعیت هلال احمر زنجان اسکان و تغذیه ۶۱۴نفر از در راه ماندگان را طی یک شبانه روز برفی و یخی در استان زنجان را به عهده داشته است افزود: نیروهای امدادی هلال احمر استان زنجان همچنین نجات جان یک مورد مادر باردار و فرزندش را از ۳۲کیلومتری جاده زنجان _ تهم از اهالی روستای خشکه رود زنجان را به عهده داشتند که این مادر باردار بوسیله نیروهای امدادی هلال احمر استان زنجان نجات و به بیمارستان منقل شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان همچنین همچنین از آماده باش کامل نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان زنجان برای مواقع احتمالی در این زمینه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز