خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان خبرداد:

افزایش ۶ درصدی بارندگی نسبت به بارندگی مشابه دوره آماری

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۳۱

در ۸۲ روز اول سال آبی ۹۳-۹۲ نسبت به بارندگی مشابه سال آبی گذشته، ۶ درصد افزایش و نسبت به بارندگی مشابه دوره آماری دراز مدت ۵۸ درصد افزایش داشته است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با اشاره به وضعیت مطلوب بارندگی در زنجان گفت: در ۸۲ روز اول سال آبی ۹۳-۹۲ نسبت به بارندگی مشابه سال آبی گذشته، ۶ درصد افزایش و نسبت به بارندگی مشابه دوره آماری دراز مدت ۵۸ درصد افزایش داشته است.
به گزارش ایلنا از زنجان، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: با توجه به سابقه آماری این میزان بارندگی در سال آبی۹۲-۹۱بطور میانگین ۱۱۲ میلیمتربوده و این رقم برای متوسط آماری ۷۵ میلیمتر است.
حمید امیر حمیدنیا، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان، امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: از آمارهای به دست آمده از ایستگاههای مبناء، میزان بارندگی در۸۲ روز اول سال آبی ۹۳-۹۲، نسبت به بارندگی مشابه سال آبی ۹۲-۹۱،۶ درصد افزایش و نسبت به بارندگی مشابه دوره آماری دراز مدت ۵۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
حمید نیا، میزان بارندگی در ۸۲ روز اول سال آبی ۹۳-۹۲ را درمحدوده استان ۱۱۹ میلیمتراعلام کرد و گفت: با توجه به سابقه آماری این میزان بارندگی در سال آبی۹۲-۹۱بطور میانگین ۱۱۲ میلیمتربوده و این رقم برای متوسط آماری ۷۵ میلیمتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز