خبرگزاری کار ایران

چاپ خاطرات هنرمند زنجانی در کتاب «بر بلندای گرده رش»

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۴۶

کتاب «بر بلندای گرده رش» توسط انتشارات هدی در ۹۶ صفحه و ۱۰۰۰ جلد با حمایت واحد ادبیات اداره کل حفظ آثار شهدا چاپ شده است.

زنجان – ایلنا: یک نویسنده زنجانی گفت: کتاب «بر بلندای گرده رش» توسط انتشارات هدی در ۹۶ صفحه و ۱۰۰۰ جلد با حمایت واحد ادبیات اداره کل حفظ آثار شهدا چاپ شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، فرزاد بیات موحد، نویسنده مطرح زنجانی امروز اظهار کرد: این کتاب در رابطه با خاطرات ۱۰۰ روز حضور در جبهه در قالب ستاد مهندسی و پشتیبانی جهاد سازندگی زنجان نوشته شده است.

وی با اشاره به اینکه کتاب «بر بلندای گرده رش» مشتمل بر خاطرات ایام عملیات نصر ۸ و بیت المقدس ۲ است، افزود: این کتاب با هدف آشنایی نسل جوان با فعالیت‌های دوران دفاع مقدس بویژه کارهای بسیار بزرگی که ستاد پشتیبانی در این جبهه‌ها انجام می‌داد چاپ شده است.

این هنرمند زنجانی با بیان اینکه این کتاب شامل ۹ بخش و ۹ ضمیمه شامل اسناد، تصاویر و مروری بر عملیات‌هایی که نامشان در کتاب آمده است، به چاپ رسیده است، ابراز داشت: کتاب «بر بلندای گرده رش» توسط انتشارات هدی در ۹۶ صفحه و ۱۰۰۰ جلد با حمایت واحد ادبیات اداره کل حفظ آثار شهدا چاپ شده است.

شایان ذکر است فرزاد بیات موحد هنرمند و مدرس کارگاه‌های داستان نویسی حوزه هنری استان زنجان است و تاکنون سه کتاب علمی و چندین کتاب داستانی توسط این نویسنده به چاپ رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز