خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبرداد:

پرداخت کمک موردی ویژه به یک هزار خانوار مددجوی زنجانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۴۵

کمیته امداد شهرستان زنجان سرفصل‌های مختلف حمایتی را در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد انجام می‌دهد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت کمک موردی ویژه به یک هزار خانوار مددجوی زنجانی خبر داد و گفت: این کمک‌ها برای حل مشکلات فوری مددجویان پرداخت می‌شود.
به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر پناهی، مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان امروز در این زمینه اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان سرفصل‌های مختلف حمایتی را در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد انجام می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه عمده اقدامات حمایتی کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی، پرداخت مستمری به مددجویان، اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان و ارائه خدمات مشاوره‌ای به جامعه هدف است، اضافه کرد: برخی از خدماتی که به مددجویان ارائه می‌شود، با مشارکت و همکاری خیرین نیز همراه می‌شود.
مدیر کمیته امدادشهرستان زنجان در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد علاوه بر خدمات مذکور نسبت به پرداخت کمک‌های موردی ویژه نیز اقدام می‌کند، افزود: این کمک‌ها برای حل مشکلات فوری مددجویان پرداخت می‌شود.
این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه طی هشت ماهه گذشته به یک هزار خانوار مددجوی زنجانی کمک موردی ویژه پرداخت شده است، تصریح کرد: مبلغ هزینه شده در این زمینه یک میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریال است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: کمک‌های موردی ویژه برای رفع مشکلات فوری مددجویان پرداخت شده است که شامل مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی، و… است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز