خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان:

درسال جاری حامیان ۵ میلیارد ریال به ایتام مددجوی زنجانی کمک کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۲۲

طی هشت ماهه گذشته از سال جاری حامیان ۵ میلیارد ریال به ایتام مددجوی زنجانی کمک کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: تعداد حامیان همکار با این نهاد نیز بیش از ۳ هزار نفر است.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر پناهی مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان، امروزدر این زمینه اظهار کرد: سیدگی به وضعیت ایتام و حل مشکلات آن‌ها از جمله تاکیدات دین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه پیامبر بزرگوار اسلام(ص) و ائمه معصومان(ع) همواره در رسیدگی به ایتام پیشگام بودند، اضافه کرد: در روایات نقل شده از این بزرگان نیز بر اهمیت رسیدگی به ایتام تاکید شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه کمیته امداد نیز در راستای حل مشکلات ایتام و رسیدگی به وضعیت خانواده‌های آن‌ها اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام می‌کند، تصریح کرد: در قالب اجرای طرح مذکور حامیان نیکوکار کفالت یک یا چند یتیم را قبول می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰۰ یتیم زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان هستندف اضافه کرد: تعداد حامیان همکار با این نهاد نیز بیش از ۳ هزار نفر است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در هشت ماهه گذشته از سال جاری حامیان همکار با کمیته امداد زنجان ۵ میلیارد ریال به ایتام زنجانی کمک کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز