خبرگزاری کار ایران

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد:

ضرورت نهادینه شدن فضای تحقیق و پژوهش در زمینه مهدویت بین دانشجویان و اساتید جامعه

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۹۰

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: سومین همایش گفتمان مهدویت با هدف نهادینه کردن فضای تحقیق و پژوهش در خصوص مهدویت بین دانشجویان و اساتید برگزار می شود.

زنجان _ ایلنا: مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با حاکم شدن تفکر مهدوی، وحدتی ماندگار بر بشر حاکم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام محرمعلی شیرمحمدی امروز(۲۶ آذر) در اولین نشست هم اندیشی کمیته بانوان استان در خصوص سومین همایش گفتمان مهدویت با محوریت آثار حضرت آیت اله صافی گلپایگانی اظهار داشت: در عصر حاضر مهدویت کانونی برای وحدت مسلمانان در سراسر جهان است.

وی با اشاره به اینکه نبود اعتقاد به مهدویت به عنوان یک خلاء در روح بشریت احساس می‌شود، ادامه داد: مهدویت به دین اسلام حیات می‌بخشد و محور مهمی برای اتحاد جهان اسلام بالاخص شیعه و سنی خواهد بود.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان افزود: گرایش به مهدویت گرایش به عقلانیت است و امروزه به اسم دین، افرادی سودجو جنایات هولناکی مرتکب می‌شوند که به ضایع شدن حقوق بشری منجر می‌شود.

این مقام مسئول ضرورت وحدت و احیاء گفتمان مهدویت را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: با حاکم شدن تفکر مهدوی، وحدتی ماندگار بر بشر حاکم خواهد شد.

حجت الاسلام شیرمحمدی با تاکید بر اینکه جای خالی مباحثو تفکر مهدویت در عصر کنونی که استکبار به دنبال استعمار با تفکر صهیونسیتی است، به شدت احساس می‌شود، افزود: در تفکر مهدویت جهانی شدن و جهانی سازی بر مبنای ارزش‌های الهی و فطرت پاک انسانی شکل می‌گیرد که ثمره آن امید و خودباوری است.

وی در پایان با اشاره به اینکه سومین همایش مهدویت بر مبنای آثار آیت اله صافی گلپایگانی در راستای مجهز کردن دانشجویان و اساتید به سلاح معنویت و ایجاد فضای پژوهش در خصوص مهدویت برگزار می‌شود، ادامه داد: این همایش(۶ اسفند) امسال برگزار خواهد شد که تلاش می‌شود فضای انتظار و امید در شهر جاری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز