خبرگزاری کار ایران

رییس واحد تعمیرات خط خطوط لوله و مخابرات شرکت نفت منطقه شمال‌غرب کشور:

تسطیح ۴۲۶ کیلومتر از مسیر خط لوله نفت منطقه شمال‌غرب

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۷۳

رییس واحد تعمیرات خط خطوط لوله ومخابرات شرکت نفت منطقه شمالغرب کشور از تسطیح ۴۲۶ کیلومتر از مسیر خط لوله نفت منطقه شمالغرب خبر داد.

رییس واحد تعمیرات خط خطوط لوله و مخابرات شرکت نفت منطقه شمالغرب کشور گفت: اجرای طرح تسطیح مسیر با هدف دسترسی به مناطق در معرض خطر خط لوله انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، مجتبی کریمی، رییس واحد تعمیرات خط خطوط لوله و مخابرات شرکت نفت منطقه شمال‌غرب کشور با اعلام این خبر گفت: تسطیح مسیر خطوط لوله ۱۴ و ۱۶از کیلومتر ۳۱۰الی ۶۰۷ به طول ۲۹۷ کیلومترو تسطیح مسیر خط لوله «۱۲تبریز - سراب از کیلومتر صفر الی ۸۰ به طول ۸۰ کیلومتر از مسیرهای مورد تسطیح است.

وی از تسطیح مسیر خط لوله» ۱۰اردبیل - سراب از کیلومتر ۲۲۷الی ۱۸۶ به طول ۴۱ کیلومتر خبر دادو خاطر نشان کرد: خط «۸اردبیل به سمت نیروگاه سبلان از کیلومتر صفر الی ۸ به طول ۸ کیلومتر از دیگر خطوطی است که در سال جاری مورد تسطیح قرار گرفت.

رییس واحد تعمیرات منطقه شمالغرب آزاد سازی حرائم خطوط لوله و رفع تجاوز از سوی افراد حقیقی و حقوقی را مهم‌ترین اهداف تسطیح برشمرد و اظهار داشت: اجرای طرح تسطیح مسیر با هدف دسترسی به مناطق در معرض خطر خط لوله انجام می‌شود.

کریمی تصریح کرد: جلوگیری از تجاوزات و مرتفع نمودن تجاوزات انجام شده، عدم تردد ماشین آلات سنگین، مشخص نمودن مسیر دقیق خطوط واز بین بردن ضایعات جمع آوری شده در مسیر خطوط لوله از دیگر مزایای تسطیح به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز