خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته پژوهش در دانشگاه پیام نور زنجان صورت گرفت؛

برگزاری کارگاه علمی مقاله نویسی و فرآیندهای پژوهش در پیام نور زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۱۲

همزمان با هفته پژوهش کارگاه علمی مقاله نویسی و فرآیندهای پژوهش و ارتقاء در دانشگاه پیام نور استان زنجان برگزار شد.

در این کارگاه مباحثی در خصوص حداقل و حداکثر مبلغ پژوهانه به تفکیک مرتبه علمی و نحوه پرداخت آن، روش محاسبه امتیاز مقالات، ثبت صحیح و کامل آثار پژوهشی در سیستم گلستان و آشنایی با قوانین و مقررات حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور عنوان شد.
به گزارش ایلنا از زنجان، در این کارگاه که در سالن اجتماعات شهید چمران پیام نور مرکز زنجان برگزار شد، اساتید و اعضای هیئت علمی، روسای دانشگاه پیام نور استان زنجان و جمعی از دانشجویان پژوهشگر این دانشگاه حضور داشتند.
رضا‌نژاد مدرس این کارگاه مطالبی در خصوص اصول و شیوه‌های نگارش مقالات علمی، مجلات علمی پژوهشی، آشنایی با ساختار مقالات علمی و مبانی نظری و عملی و نیز آشنایی با چگونگی نگارش بخش‌ها و قسمت‌های مختلف مقاله و فرآیند انتشار مقاله ارائه کردند.
همچنین در این کارگاه مباحثی در خصوص حداقل و حداکثر مبلغ پژوهانه به تفکیک مرتبه علمی و نحوه پرداخت آن، روش محاسبه امتیاز مقالات، ثبت صحیح و کامل آثار پژوهشی در سیستم گلستان و آشنایی با قوانین و مقررات حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور عنوان شد.
لازم به ذکر است این کارگاه با همکاری مدیریت فرهنگی و پژوهش استان برگزار شد و قرار است شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهی حضور دریافت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز