خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان:

شهر «نیک پی» از آب شرب مناسبی برخوردار نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۱۹

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان درکارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی: شهر «نیک پی» از آب شرب مناسب و بهداشتی برای مصرف برخوردار نیست.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: در صورت تامین امکانات، شرکت آب و فاضلاب استان در کوتاه مدت شبکه آب روستا را از قنات حذف کرده و حلقه چاه ایجاد می‌کند.

به گزارش " ایلنا " از زنجان, " مسلم پورنصرت " امروز با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه " نیک پی " در مدت دو سال گذشته به شهر تبدیل شده است، افزود: در این شهر، جمعیتی کمتر از ۵۰۰ نفر زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه قبل از تبدیل این بخش به شهر آب این منطقه از شبکه آب آلوده بهره برداری می‌شد، گفت: شهر نیک پی دارای دو بخش است که یک بخش آن شامل بافت سنتی است واز بستر رودخانه‌ای که دارای آلودگی است، استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان تصریح کرد: شبکه قبلی روستا دارای فرسودگی بوده و باید تعویض شود، به علت اینکه تاسیسات لازم در زمان مناسب و به نحو احسن در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار نگرفته این مشکل برطرف نشده است.

" پورنصرت " خاطرنشان کرد: در صورت تامین امکانات، شرکت آب و فاضلاب استان در کوتاه مدت شبکه آب روستا را از قنات حذف کرده و حلقه چاه ایجاد می‌کند.

وی به وضعیت نامناسب آب شرب شهر سهرورد هم اشاره کرد و گفت: این شهر جمعیتی بیشتر از شهر نیک پی دارد و مردم نیاز به آب شرب سالم دارند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز