خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر زنجان تاکید کرد:

احداثسرویس‌های بهداشتی در سطح شهر ضروری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۳۵

احداثسرویس های بهداشتی و ساماندهی آن در سطح شهر، برای پیشگیری از افزایش بیماری های کلیوی ضروری است.

رییس شورای شهر زنجان گفت: کارگروه تخصصی بهداشت و درمان برای بررسی بیشتر آسیب‌ها و مشکلات بهداشتی و فرهنگی زیر نظر کمیسیون فرهنگی شهرداری تشکیل شده و پیشنهادات به صورت یک تفاهمنامه در مدت ۴ سال دوره یازدهم شورای شهر برای اجرائی و عملیاتی شدن و استمرار جلسات، جمع بندی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آراض ضیایی آذر ماه در جلسه شورای شهر با اعضاء انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان، افزود: شورای شهر زنجان برای بستر سازی و همکای دو جانبه با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و کار‌شناسان حوزه‌های مرتبط، آمادگی دارد.

وی تاکید کرد: کارگروه تخصصی بهداشت و درمان برای بررسی بیشتر آسیب‌ها و مشکلات بهداشتی و فرهنگی زیر نظر کمیسیون فرهنگی شهرداری تشکیل شده و پیشنهادات به صورت یک تفاهمنامه در مدت ۴ سال دوره یازدهم شورای شهر برای اجرائی و عملیاتی شدن و استمرار جلسات، جمع بندی شود.

مدیر انجمن کلیوی زنجان در این جلسه گفت: افزایش ۲۰ درصدی بیماری کلیوی از ناحیه دیابت و فشارخون و سایر عوامل آسیب رسان، یک تهدید جدی برای تمام افراد جامعه است.

محمدرضا طهماسبی ادامه داد: شورای شهر با استفاده از شیوه‌های اطلاع رسانی نوین در امر تبلیغات، در پیشگیری از بیماری‌های کلیوی می‌تواند موثر باشد.

وی تاکید کرد: شورای شهر زنجان می‌تواند با تغییر الگوی زندگی در افراد و ایجاد یک فضای زندگی بدون دغدغه و عاری از آسیب جسمی و اجتماعی و انعقاد تفاهمنامه دو جانبه در جهت تقویت و تحکیم همکاری در زمینه‌های بهداشتی و فرهنگی، انجمن حمایت از بیماران کلیوی را یاری کند.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان در پایان افزود: مساعدت مالی شورای شهر برای تکمیل و تجهیز مجتمع تخصصی در حال ساخت «آموزشی، پیشگیری و تحقیقاتی» انجمن کلیوی زنجان، در رسیدن این انجمن به اهداف خیرخواهانه خود موثر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز