خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان خبر داد:

اخراج بیش از ۲۸ هزا دام غیرمجاز از سطح مراتع استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۷۵

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اعلام اینکه در ۹ ماه نخست سال بیش از ۲۸ هزار واحد دام غیرمجاز از سطح مراتع استان اخراج شده‌اند، گفت: این تعداد دام در ۲۲۴ مورد مناطق مختلف استان با تلاش نیروهای یگان اخراج شده‌اند.

زنجان _ ایلنا: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: ابتدای سال ۱۲ مورد بازداشتی در رابطه با تخریب، تصرف و سایر موارد انجام شده و ۳۳۶ مورد گزارش مردمی به این یگان در رابطه با تخریب، آتش سوزی و سایر موارد اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ رحیم اسکندری، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، امروز با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال همچنین ۳۶۴ هکتار اراضی ملی خلع ید و رفع تصرف شد.

به گفته وی، بیش از ۶۷ هزار هکتار اراضی ملی از دست سودجویان پیشگیری از تصرف شده است.

اسکندری توقیف ۸۰ دستگاه ماشین آلات و ادوات و اطفا حریق بیش از ۶۲۸ هکتاری در ارضی ملی را یادآور شد و ادامه داد: همچنین از ابتدای سال ۷۵۴ هکتار نیز طبق تنظیم پرونده ماده ۵۵ مورد رسیدگی قرار گرفته است.

همچنین از ابتدای سال ۱۲ مورد بازداشتی در رابطه با تخریب، تصرف و سایر موارد بازداشت شده و ۳۳۶ مورد گزارش مردمی به این یگان در رابطه با تخریب، آتش سوزی و سایر موارد اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز