خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر تجهیز منابع مالی و توسعه مشارکت شرکت آبفای زنجان خبر داد:

فروش اسناد مناقصه اجرای مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهر زنجان به روشB. O. T به‌زودی شروع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۸۸

مدیر دفترتجهیز منابع مالی و توسعه مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اعتبار اولیه سرمایه گذای در این زمینه گفت: برآورد اولیه سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

زنجان _ ایلنا: مدیر دفتر تجهیز منابع مالی و توسعه مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در حال حاضر مرحله ارزیابی کیفی سرمایه گزاران صورت گرفته و تعداد پنج نفر سرمایه گزار حائز شرایط لازم جهت شرکت در مناقصه شده و اسناد مناقصه طی مراحل لازم تهیه شده و با هماهنگی دفتر تجهیز منابع مالی شرکت مهندسی آبفای کشور نهایی شده و بزودی فروش اسناد شروع و مناقصه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید مرتضی موسوی، مدیر دفترتجهیز منابع مالی و توسعه مشارکت شرکت آبفای زنجان گفت: فروش اسناد مناقصه اجرای طرح مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان به روش B. O. T آغاز خواهد شد.

مدیر دفتر تجهیز منابع مالی و توسعه مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان مطلب فوق افزود: اجرای طرح مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان به ظرفیت ۲۲۰ هزارنفر و ارتقا مدول اول تصفیه خانه در مداربهره برداری از ۱۲۵ هزار نفر به ۱۹۰ هزار نفر به روش B. O. T در دست اقدام است.

سیدمرتضی موسوی ادامه داد: در حال حاضر مرحله ارزیابی کیفی سرمایه گزاران صورت گرفته و تعداد پنج نفر سرمایه گزار حائز شرایط لازم جهت شرکت در مناقصه شده و اسناد مناقصه طی مراحل لازم تهیه شده و با هماهنگی دفتر تجهیز منابع مالی شرکت مهندسی آبفای کشور نهایی شده و بزودی فروش اسناد شروع و مناقصه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به اعتبار اولیه سرمایه گذای هم اشاره کرد و گفت: برآورد اولیه سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز