خبرگزاری کار ایران

در اولین جلسه کمیته فرهنگی هنری وتبلیغات ستاد دهه فجر استان زنجان عنوان شد:

منکر از جمله چهره های استکبار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۲۹

نماینده سپاه انصارلمهدری(عج) استان زنجان با اشاره به رسالت افراد در جامعه گفت: اجرای برنامه های دهه فجر سال ۹۲ براساس منویات رهبری در ایران اسلامی خواهد بود.

زنجان _ ایلنا: در اولین جلسه کمیته فرهنگی هنری وتبلیغات ستاد دهه فجر در ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: منکر از جمله چهره‌های استکبار است.

به گزارش ایلنا از زنجان، طهماسبی، نماینده سپاه انصارلمهدری(عج) زنجان امروز شنبه(۷) دی در اولین جلسه کمیته فرهنگی هنری وتبلیغات ستاد دهه فجر به همت ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به حماسه مهم ۹دی در ایران اسلامی و استان زنجان گفت: امیدواریم همه پیرو ولایت فقیه در کشور باشیم.

نماینده سپاه انصارلمهدری(عج) زنجان در جلسه اداره کل ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بسیج دارای برنامه‌های مختلف در این زمینه خواهد بود افزود: اجرای برنامه‌ها در این زمینه صبغه مردمی خواهد داشت.

طهماسبی شعار سال‌جاری دهه فجر را استکبار ستیزی اعلام کرد و گفت: رسانه‌ها باید در جهت شناسایی چهره استکبار در جامعه بکوشند.

وی معرفی چهره استکبار را جزو وظایف رسانه‌ها بیان کرد و یاد آورشد: اجرای برنامه‌های دهه فجر سال ۹۲ براساس منویات رهبری در ایران اسلامی خواهد بود.

طهماسبی در ادامه برنامه‌های ویژه امربه معروف ونهی از منکر را در جامعه حائز اهمیت برشمرد وگفت: منکر از جمله چهره‌های استکبار در جامعه است.

وی همچنین منکر و چهره استکبار را از جمله واجبات فراموش شده عنوان کرد وگفت: با یکسانی سیاست‌ها و اهداف می‌توان شاهد اقدامات مطلوب بود.

طهماسبی در پایان با تاکید بر دسترسی به فضاهای مناسب برای اجرای برنامه‌ها در مناسبت‌ها تصریح کرد: با تامین فضاهای مناسب می‌توان شاهد اجرای برنامه‌های مطلوب در جامعه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز