خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان تاکید کرد:

ضرورت انتقال نقش حماسی مردم برای حفظ انقلاب و تجدید بیعت با رهبری برای نسل‌های آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۱۴

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: حماسه ۹ دی خط بطلانی بر توطئه های دشمنان بود.

زنجان _ ایلنا: رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: دانشجویان بسیجی با حضور در برنامه‌های مختلف حماسه ۹ دی تبعیت از رهبری و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به منصه ظهور می‌رسانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عباس بابایی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان امروز در گفتگو با خبرنگارایلنا در زنجان با اشاره به سالروز گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: از انتخابات سال ۸۸، فتنه گران به قصد ضربه زدن به نظام و تضعیف آرمان‌های انقلاب اسلامی، دست به اقداماتی زدند که اوج آن در روز عاشورای آن سال و با بی‌حرمتی به اهل بیت(ع) جلوه کرد.

وی بر ضرورت گرامیداشت حماسه ۹ دی تاکید کرد و افزود: باید تلاش کرد، این روز هرگز از خاطره مردم انقلابی محو نشود و نقش حماسی مردم برای حفظ انقلاب و تجدید بیعت با رهبری آگاه و فرزانه به نسل‌های آینده منتقل شود.

این مسئول حفظ هوشیاری مردم را در مقابل توطئه‌های دشمنام مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: دشمنان همواره بدنبال ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب هستند و از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با آگاهی بخشی به مردم، باید آن‌ها را نسبت به نقشه‌های دشمنان آگاه ساخت، تصریح کرد: نسل سوم انقلاب با شجاعت و غیرت برای دفاع از هویت دینی و انقلابی خود، حاضر است و در این مسیر از هیچ کوششی فرو گذار نمی‌کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانسته با امواج وسیع گفتمان در کشورهای جهان تاثیرگذار باشد، یادآور شد: شکست تابوی رژیم غاصب صهیونیستی توسط جوانان حزب‌ الله و حماس، موجب منزوی شدن این رژیم شده است.

وی حماسه ۹ دی را خط بطلانی دیگر بر توطئه‌های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده در صحنه دفاع از نظام اسلامی دشمنان را مایوس کرده و نگذاشتند، توطئه‌ای دیگر علیه نظام اسلامی رقم بخورد.

این مسئول از اجرای برنامه‌های مختلف همزمان با ۹ دی در زنجان خبر داد و افزود: نمایشگاه «حماسه ۹ دی» در سطح دانشگاه ‌های استان زنجان برگزار می‌ شود.

وی از انتشار ویژه نامه ۹ دی خبر داد و افزود: دانشجویان بسیجی با حضور در برنامه‌های مختلف حماسه ۹ دی تبعیت از رهبری و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به منصه ظهور می‌رسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز