خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه دانشگاه آزاد زنجان:

ثبت نام دکترای دانشگاه آزاد تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۱۸

ثبت نام آزمون دکترای دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۴ دی ماه تمدید شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه www. azmoon. org پس از خرید کارت اینترنتی نسبت به ثبت نام خد اقدام کنند.

ثبت نام آزمون دکترای دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۴ دی ماه تمدید شد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه www. azmoon. org پس از خرید کارت اینترنتی نسبت به ثبت نام خد اقدام کنند.
به گزارش ایلنا از زنجان، داوطلبان در انتخاب رشته براساس علاقه اولویت بندی کنند و انتخابهای خود را در سایت ثبت کنند.
در آزمون ۹۳ دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و پردیس علوم و تحقیقات وابسته به این واحد در دو رشته زبان و ادبیات فارسی و حقوق خصوصی دانشجو می‌پذیرد. این آزمون در ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار خواهد شد.
ثبت نام تکمیل ظرفیت کار‌شناسی ارشد آغاز شد
ثبت نام ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون کار‌شناسی ارشد سال ۹۲ تا سه شنبه ۱۷ دی ماه ادامه خواهد داشت.
داوطلبان می‌توانند به سایت ثبت نام الکترونیکی مرکز آزمون به آدرس www. azmoon. org مراجعه و متناسب با مجموعه امتحانی خود نسبت به انتخاب ۱۰ رشته / محل اقدام کنند.
داوطلبان در انتخاب رشته براساس علاقه اولویت بندی کنند و انتخابهای خود را در سایت ثبت کنند.
نتایج ثبت نام متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیت کار‌شناسی ارشد تا هفته آخر دی ماه اعلام خواهد شد.
زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان این مرحله بهمن ماه سال جاری خواهد بود، داوطلبان می‌توانند در نیمسال دوم در رشته / محل‌های پذیرفته شده ادامه تحصیل دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز